Gå til innhold

Qtec 8300 - Et bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Sitter her og stusser litt på om jeg skal kjøpe denne mobilen. Den ser knall ut, med Wi-fi og Windows Mobile til bare 2200kr. Er dette et godt kjøp?

Noe jeg også lurer på er hvorfor Qtec 8310 koster 1000 kr mer. Spesifikasjonene er jo helt like. Er det kun designet man betaler for?

Endret av Kris R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv QTek 8310 og dette er nøyaktig samme mobiltelefon som QTek 8300. Eneste forskjellen ligger i at de har forskjellig farge og at 8300 har egne knapper dedikert til styring av musikkspilling.

Det er et meget godt kjøp da du har mange programmer å velge mellom for å gi mobilen akkurat den funksjonalitet du trenger, den har bra batteritid og trådløst internett (wlan). Skjermen er stor og med god oppløsning, den fungerer bra som en mp3-spiller og jeg vil et røverkjøp for 2200 kr!

Et lite tips, du bør få deg et minnekort ganske raskt da det er lite internminne tilgjengelig for brukeren og dermed greit å legge inn programmer, spill osv.. på minnekortet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
Sitter her og stusser litt på om jeg skal kjøpe denne mobilen. Den ser knall ut, med Wi-fi og Windows Mobile til bare 2200kr. Er dette et godt kjøp?

Noe jeg også lurer på er hvorfor Qtec 8310 koster 1000 kr mer. Spesifikasjonene er jo helt like. Er det kun designet man betaler for?

6288598[/snapback]

Hvor får du denne til 2200 kroner? :dribble:

Lenke til kommentar

6288598[/snapback]

Hvor får du denne til 2200 kroner? :dribble:

6598914[/snapback]

Det vil jeg også vite, trenger en sånn nå!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Det er med batteri ja :D som fungerer svært bra når du ikke bruker WLAN aktivt...

Men telefonen er vel billigere på Yatack nå?

6595442[/snapback]

Ehm.. hovedgrunnen min til å muligens velge denne istedet for SE k610i er at jeg har lyst til å bruke mer wlan.. Så hvor lenge holder batteriet hvis du bruker wlan en del? :/

Fungerer skype knirkefritt med den?

Holder joysticken lenge, eller blir den dårlig etter hvert som med de fleste SE-mobiler?

Hva kan grunnen være til at 8310 har fått mer dårlige tilbakemeldinger enn 8300 på prisguider?

Cheers :D

Lenke til kommentar

Kan svare deg angående Skype.

Skype fungerer ikke knirkefritt med 8300/8310/SP5 enda.

Har lest på forumet på Smartmobil.no at det er mulig å få det til å fungere, men du må installere og logge deg på første gangen via PC'en. Du må også legge til folk via PC'en. Ellers skal det funke å ringe og motta samtaler.

Noe som fungerer bedre er Woize som har eget program tilpasset Smartphones. Her får du også ett eget norsk nummer hvor folk kan ringe deg fra en vanlig telefon.

Ikke så galne priser heller.

Har forresten bestillt meg en V1240

Som er helt lik 8310 funksjonsmessig:)

FedEx kommer med den på døra på i neste uke.

Kosta meg 2000kr inkl frakt fra England (eBay)

Endret av AeroX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...