IceXCool Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har kjøpt noen litt dyre diamant kuttere uten å ha alt for mye greie på hverken Dremel maskinen eller utstyr, jeg ble anbefalt dette utstyret fordi det er pålitelig fleksibelt og holdbart. Har en Dremel i 300serien som ikke vil ta en orginal Dremel diamantslipestift (For stor) så jeg må ha spennhylser, men tenkte etter å ha rotet på ClasOhlson at denne kan brukes til stortsett alt? http://www.clasohlson.no/shop/store/printp...+9%3A27%3A39+PM Koster like mye som 4 spennhylser, men med borchuck slipper jeg plukke fra hverandre maskinen ofte for å bytte hylser og "verktøy" Kan en borchuck erstatte alle spennhylser Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Både ja og nei. Ulempen med borchuck er at den opptar mer plass enn en hylse og dermed er det nå kanskje plasser der du ikke kommer til for å slipe. Selv skifter jeg bare hylser når det trengs, ser ingen broblemer med det. En ting til: Du har sett prisen? Regner med at vi ikke snakker om rolex-kvalitet her. Endret 12. juni 2006 av geir__hk Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Jepp fin pris hehe. Skal nok kjøpe både chuck og hylse etterhvert men vil slippe all byttinga så det blir nok en godt brukt borrchuck Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hehe, synes ikke at det er noe broblem med bytting av hylse. Det tar jo ikke mange sekundene likevel. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Har fått borr chucken for noen dager siden og den erstatter glatt alt av spennhylser, det eneste er at den er litt større så det kan være greit å ha begge deler ved f.eks gravering og fresing. Sier ikke at dette gjelder eller skal gjelde for alle, men det gjorde det til mitt bruk og mitt tilfelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå