Sweet Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) kvalitetsplater jeg.... Kjøpte 50 stykk verbatim DVD-R 16x vertified.. uansett hvilket program jeg bruker så har jeg kun 2x som brennehastighet.. jeg kan velge andre, men den brenner ikke raskere. Why? har en LG GSA_4081B dvd brenner som skal støtte minst 8X- og firmware er A104 eller 105 mener jeg. Noen som vet? -Sweet™ EDIT: ser at den kan kun brenne dvd-r med 4x.. men jeg får jo kun brent med 1x... 2x om jeg har flaks. Endret 11. juni 2006 av Sweet Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Var det plater av AZO-typen? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 det er disse platene : http://datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=2&va...arenr=&sm=la_dr Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Joda, det er kvalitetsplater, men .... mediakoden for disse er nok for ny til å finnes i din gamle brenner, slik at den "safer" med å velge en lav hastighet. Har du prøvd ONES ? http://www.videohelp.com/tools?tool=Prassi_ONES Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) tragisk!! får kjøpe ny dvd brenner da.... anbefalinger til brennner? tenkte på en NEC? Endret 13. juni 2006 av Sweet Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 anbefalinger til brennner? 6297581[/snapback] Brennernes Rolls Royce.... Plextor! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 necen er nok minst like bra som plextor, og mye billigere, ergo japansk kvalitet frafor rollsens pris. benq er også veldig gode men det kan være en annen ting til at du brenner så tregt. når du legger inn chipsett drivere så får du spørsmål om du skal legge inn SM drivere, dvs drivere for ide etellerannet. uten disse så er min erfaring at i alle fall cd brennere går veldig treigt. ikke umulig at dette gjelder dvd spillere også. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Brennernes Rolls Royce.... Plextor! 6297589[/snapback] Megabullshit! Plextor har gode brennere med noen meget fine spesialfunksjoner, til en litt for høy pris. Mange gode/bedre allternativer til en penere pris der ute. Annbefalinger er det mange tråder om. (BenQ 1650 eller 1655 ) Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 plextor er nok brennerenes rolls ja. men uansett så er både rolls og plextor like overprisa har selv en px-708a og den er ikke noe spesielt bedre en diverse andre som NEC, Benq, samsung, sony and so on .. BTW px-708a begyner jo å dra på årene så jeg vet ikke ossen nye Plextor disker er. og ifølge nero så brenner den faktsik CD-R på 62x da(tror ikke det men det står ihvertfall det der ) LINK denne er helt fint har kjøpt uttalige mange slike å satt i pc'er til kammerater og andre folk.... Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 kvalitetsplater jeg.... Kjøpte 50 stykk verbatim DVD-R 16x vertified.. uansett hvilket program jeg bruker så har jeg kun 2x som brennehastighet.. jeg kan velge andre, men den brenner ikke raskere. Why? har en LG GSA_4081B dvd brenner som skal støtte minst 8X- og firmware er A104 eller 105 mener jeg. Noen som vet? -Sweet™ EDIT: ser at den kan kun brenne dvd-r med 4x.. men jeg får jo kun brent med 1x... 2x om jeg har flaks. viktig info! : alle brennere har firmware som inneholder info om hvordan plater brennes på den beste måten. viss firmware ikkje gjenkjenner platen så kjører den safe modus og brenner sakte. her kan du mest sannsynlig laste ned nyeste firmware og få brenne i raskere hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå