bergangster Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) "check out these pics of us! http://p1392.pics-myspace.info" MSN-virus, flere på kontaktlisten min som sender denne med jevne mellomrom. Heldig for meg er det at de overhodet ikke er datakyndig og ikke greier å fjerne det... ;-p Uansett, finnes det noen quick-fix? På forhånd takk #Linker direkte til mulige virus er ikkje smart å poste. link fjerna men lar navnet stå då det er essesielt# Endret 12. juni 2006 av Jankee Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hva heter viruset? Jeg har ikke lyst til å laste det ned på denne boksen her for å forske på det. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Aner ikke, holder meg for god for å trykke på slike linker selv. Men det sender ihvertfall seg selv til alle du har på msn-listen din om du kjører .exe-filen som du får opp om du trykker på linken over. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Post aldri viruslinker! Rapportert av hensyn til risikoen. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) He...ok linken er nå tom men urlen står der ennå... vel vel. Endret 12. juni 2006 av zjulik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå