iChristian Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Emnetittelen min sier egentlig det meste. Når skifter trådenes "mappe" fargen sin? Jeg skjønner de lilla, det er jo fordi det er poller på de, men de vanlige, når skifter de farge? Og hva får de til å skifte farge? Er det besøk? Poster eller noe annet? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Vanlig Polls Populære emner (hvor mange innlegg som kreves for at en tråd skal være populær kan spesifiseries i kontrollpanel) Tråder du har lest som de ikke har kommet nye innlegg i. Tråder du har deltatt i. Endret 11. juni 2006 av JonT Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hvor mange sider må til for at den skal bli rød? Før var det litt over en halv side før den ble rød... nå er det vel nærmere 3 sider? Eller hva? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Hvor i kontrollpanelet finner jeg antallet innlegg som kreves for at en mappe skal bli rød? eller er dette generelt? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 tro det er generelt. og slike jeg har merket det, er det når den kommer til den 3. side. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hmm.. Merkelig. Finner ikke den funsjonen. Er den blitt fjernet fra siste versjon av forumet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Det er en global innstilling som sier når mappefargen endres. Grensen for et hot topic er forøvrig 50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg