Gisle_g Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hallo! jeg satt og spilte hitman når pcen plutselig skrudde seg av. så jeg prøvde å skru på den igjen, men da kom det opp en melding på skjermen der det stod "no signal input". og det luktet litt brent i rommet. CPU temperaturen var på 43grader. jeg skrudde opp pcen og kjente på hard diskene, de var litt varme, men ikke så varme at jeg brant meg. er pcen ødelagt? nå står den avskrudd, så den kan kjøle seg ned! takker for alle svar! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har du gjort noe med skjermkortet? Lenke til kommentar
Gisle_g Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 nei, det er et nvidia 6600gt 128mb pci-e, med original kjøler. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det kan hende noen kondensatorer har takket for seg. Hørte du noen freselyder før den slo seg av? Du kan åpne maskinen og se om noen av dem ser svidde ut (kondensatorene er de som ser ut som små "batterier", som regel med sterke farger). Lenke til kommentar
Gisle_g Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 hørte ingen slike lyder nei, så heller ikke ut som at noen av dem var svidde... håper ikke at den er ødelagt, har muntlig eksamenen min der! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hvor lenge har du hatt kortet?pcen? 43 grader på cpu er normalt.. men det du må gjøre er at du må prøve å teste et annet grafikkort, vis ikke det funker, må du skifte hele hovedkortet. hvor kjøpte du pcen? Lenke til kommentar
Gisle_g Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 kjøpte pcen komplett fra mamoz.no, har hatt den i rundt et år. har dessverre ikke noe annet skjermkort jeg kan prøve med. noe annet jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Kan du ikke bruke skjerm uttajet fra hovedkortet? Lenke til kommentar
Gisle_g Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 har dessverre ikke integrert skjermkort i hovedkortet. har bare agp skjermkort liggende. og hovedkortet har pci-e port. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Tipper det er strømforsyningen. Men ta kontakt med leverandør først når du ennå har garanti. Lenke til kommentar
Gisle_g Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 hvis det er strømforsyninga så burde vel ikke pcen startet opp? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=158981 Les litt på denne , god info ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå