Ustedalen Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei alle sammen. Jeg har jobbet en god del i det siste med en ny nettside, som de fleste her har sikkert oppdaget. Har endelig lastet opp en versjon, og om dere kunne vurdert den, hadde det vært fint:) www.ustedalen.com Ting som irriterer meg med siden, er: - Bloggen går nesten ut av siden - Fra siden "meg" til "kontakt" funker ikke. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har omgjort linken til kontakt.php og lastet opp, men uansett så står den som kontakt.html på nettet. - Synes ikke hovedmenyknappen passer med resten av fargene på siden. - Liker ikke at bloggen er på engelsk. - Synes bildene på galleri siden (de som er link) går alt for langt ut til siden. Irriterende nok så har jeg prøvd, men får ikke til å fikse dette. Noen innspill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 First of all, gå gjennom litt validering: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...stedalen.com%2F http://jigsaw.w3.org/css-validator/validat...&usermedium=all Siden var fin, men legg gjerne til litt padding i hovedvinduet (avstand fra kant til tekst). Det meste går nok an å fixe i CSS'en, så prøv med forskjellige verdier her og der. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) - Fra siden "meg" til "kontakt" funker ikke. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har omgjort linken til kontakt.php og lastet opp, men uansett så står den som kontakt.html på nettet. 6288148[/snapback] Denne delen her funket veldig bra nå i hvert fall. Prøvd å slette tempfilene? Bildet ditt er forresten utrolig fint Endret 11. juni 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Valideringen fikser jeg på i morgen Hvor mye padding skal jeg ha for at bloggen skal skille seg fra kanten? Lomz, det funket å slette tempfilene. Og takk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Lomz, det funket å slette tempfilene. Og takk 6288439[/snapback] Bare en glede, dama likte forresten bildet veldig godt også. Hvor mye padding skal jeg ha for at bloggen skal skille seg fra kanten? 6288439[/snapback] Start fra 1 og jobb deg oppover til du finner en distanse du finner mest estetisk riktig, det er det jeg ville gjort i hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg kjører vanligvis en padding på 7px med den vindusstørrelsen du har. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Greit, kan noen se om jeg gjør dette riktig? <div id="Tekststart"> <h3>Blogg</h3> <div=id="blogg"><?PHP include("cutenews/show_news.php"); ?></div> </div> #blogg { padding:7px; } Jeg har gjort dette, men riktig nok ser jeg ingen forskjell Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Du har skrevet <div=id="blogg">... Det funker ikke helt, vett.. Endret 11. juni 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 btw, alvorlig feil. Oppe i browser vinduet står det blogg og porfølje. det skal vel egentlig stå porr-følje? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Du har skrevet <div=id="blogg">... Det funker ikke helt, vett.. 6288737[/snapback] Aha, der lå feilen ja. Takk skal du ha btw, alvorlig feil. Oppe i browser vinduet står det blogg og porfølje. det skal vel egentlig stå porr-følje? 6288751[/snapback] Jo, sant det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå