eriktveit Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 I det siste har pcen begynt å fryse når jeg går fra den. Skjermbildet er som når jeg forlot pcen, og ser på en annen pcen at jeg er logget av msn. Ser på klokkeslettet på pcen når den frøys, og det ser at varierer veldig hvor lang tid det tar. Det skjer heller ikke alltid, at den fryser. Dette er noe som har dukket opp i det siste. Aldri hatt dette problemet før. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hva med å sjekke i events loggen for å se om det er noe spesiellt som forårsaker det? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 ville sjekket får virus. vis ikke så trykk da ctrl+alt+del får å se på logg. Lenke til kommentar
eriktveit Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Takk for svar. Står ingen ting i loggen om det. Har virus program kjørende. Tror ikke det er noe feil der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå