Deadringer Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei. Jeg har kjøpt meg en nusselig nintendo DS som jeg tenkte jeg skulle bruke da jeg flyr til skottland i sommer. Men DSen har jo en nettverksting i seg som sender og tar i mot signaler. Derfor lurer jeg på om det er lov å spille vanlig singleplayer spill ombor fly, mens det freser av gårde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 ja men ikke når man tar av og lander... mp3 og alt det der funker fint.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Så det går fint å spille det i mellomtiden altså? Flottings. Mp3spiller har jeg bare på mobilen, så det hjelper lite Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Skal holde meg oppdaterte på flystyrter i sommer Nyhus Lenke til kommentar
texaco Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Den sender da ærlig talt ut signaler, men hvis du får slått av wifien så skulle det vel gått greit. Hvis ikke er det klassifisert som et radioapparat og må derfor skrus av under hele turen Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Bare jeg som tenker The Simpsons i Japan nå, med "Turn it back on, TURN IT BACK ON!". Men ja, vil ikke tro det skaper noe problemer, kanskje spørre flyselskapet om de har en slags liste på hva som er trygt å bruke. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Når du kan spele PSP på fly bør det ikkje vere noko problem å bruke DS. http://gamer.no/nyhet/psp/spill_psp_mens_du_flyr/21108 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Forøvrig må det også nevnes at Kent William fra gamer.no hadde med seg en DS når han dro nedover til Los Angeles til E3-messen. Så tviler på at det skulle være noe store problemer med det. Men for sikkerhets skyld kan du jo ringe flyselskapet og høre med dem. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Burde vel gå bra så lenge du ikke bruke Wi-Fi signaler. Så vanlig enspiller burde ikke by på noen problemer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Så den sender ikke ut signaler om jeg ikke prøver å starte flerspillermodus? Da burde det jo gå greit nok. Men jeg ringer og hører for sikkerhetsskyld jeg Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Overhodet ingenting å bekymre seg for. All elektronikk skal være skrudd av når du tar av/lander, men så lenge du ikke roter med flerspiller kan du selvsagt spille DS mens du flyr. Hvis du vil spille flerspiller bør du nok sjekke med personalet på flyet først. Det er nok normalt ikke godtatt, men enkelte selskaper har vel åpnet for wlan-bruk i lufta nå, så da er det jo brått mulig at DS-flerspiller er greit hos dem også. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Forøvrig må det også nevnes at Kent William fra gamer.no hadde med seg en DS når han dro nedover til Los Angeles til E3-messen. Så tviler på at det skulle være noe store problemer med det. Men for sikkerhets skyld kan du jo ringe flyselskapet og høre med dem. 6289148[/snapback] Er vel ikke akkurat big deal, jeg har brukt mobil på fly i alle år Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Overhodet ingenting å bekymre seg for. All elektronikk skal være skrudd av når du tar av/lander, men så lenge du ikke roter med flerspiller kan du selvsagt spille DS mens du flyr. Hvis du vil spille flerspiller bør du nok sjekke med personalet på flyet først. Det er nok normalt ikke godtatt, men enkelte selskaper har vel åpnet for wlan-bruk i lufta nå, så da er det jo brått mulig at DS-flerspiller er greit hos dem også. 6289848[/snapback] Luftwaffe (hansa) har trådløst internett om bord. Så det er nok ikke noe større problemer, foruten som sagt under takeoff/landing. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Når du kan spele PSP på fly bør det ikkje vere noko problem å bruke DS.http://gamer.no/nyhet/psp/spill_psp_mens_du_flyr/21108 6288812[/snapback] PSP har en wlan bryter. det har ikke ds en. Der skrur den seg på når det trengs. Ikke rør chat funksjonen og multiplayer via trådløs under flyturen du Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hmm, siden enkelte flyselskaper har psp om bord på flyet til burde Wi-fi funsksjonen ikke ha noe å si.. Det er da ikke akkurat vanskelig for en liten unge som vil spille psp å komme borti wi-fi knappen for så å skru den på... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Høres bra ut. Da pakker jeg med DSen og Supermario 64 Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Tenkte bare jeg skulle informere om at jeg kjørte Ryanair og spilte DS hele veien. Også mulitplayer. Og flyet styrtet ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Tenkte bare jeg skulle informere om at jeg kjørte Ryanair og spilte DS hele veien. Også mulitplayer. Og flyet styrtet ikke. 6429101[/snapback] :!: Lenke til kommentar
snake_kris Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Det er tillat så lenge du ikke bruker netverksfunksjoner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå