Gå til innhold

Lov å bruke DS ombor fly?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har kjøpt meg en nusselig nintendo DS som jeg tenkte jeg skulle bruke da jeg flyr til skottland i sommer. Men DSen har jo en nettverksting i seg som sender og tar i mot signaler. Derfor lurer jeg på om det er lov å spille vanlig singleplayer spill ombor fly, mens det freser av gårde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig må det også nevnes at Kent William fra gamer.no hadde med seg en DS når han dro nedover til Los Angeles til E3-messen. Så tviler på at det skulle være noe store problemer med det.

Men for sikkerhets skyld kan du jo ringe flyselskapet og høre med dem.

Lenke til kommentar

Overhodet ingenting å bekymre seg for. All elektronikk skal være skrudd av når du tar av/lander, men så lenge du ikke roter med flerspiller kan du selvsagt spille DS mens du flyr. Hvis du vil spille flerspiller bør du nok sjekke med personalet på flyet først. Det er nok normalt ikke godtatt, men enkelte selskaper har vel åpnet for wlan-bruk i lufta nå, så da er det jo brått mulig at DS-flerspiller er greit hos dem også.

Lenke til kommentar
Forøvrig må det også nevnes at Kent William fra gamer.no hadde med seg en DS når han dro nedover til Los Angeles til E3-messen. Så tviler på at det skulle være noe store problemer med det.

Men for sikkerhets skyld kan du jo ringe flyselskapet og høre med dem.

6289148[/snapback]

Er vel ikke akkurat big deal, jeg har brukt mobil på fly i alle år :)

Lenke til kommentar
Overhodet ingenting å bekymre seg for. All elektronikk skal være skrudd av når du tar av/lander, men så lenge du ikke roter med flerspiller kan du selvsagt spille DS mens du flyr. Hvis du vil spille flerspiller bør du nok sjekke med personalet på flyet først. Det er nok normalt ikke godtatt, men enkelte selskaper har vel åpnet for wlan-bruk i lufta nå, så da er det jo brått mulig at DS-flerspiller er greit hos dem også.

6289848[/snapback]

Luftwaffe (hansa) har trådløst internett om bord. Så det er nok ikke noe større problemer, foruten som sagt under takeoff/landing.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...