ricko_b Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 jeg har planer om å kjøpe en tundra men der følger OS ikke med, har noen tips til hvilket jeg bør velge blir nok windows men jeg vet ikke hvilken kan noen hjelpe?? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er vel Home eller Professional du tenker på da? I såfall vil Home holde i massevis med mindre du har spesielle behov med f.eks. nettverk osv. Lenke til kommentar
ricko_b Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 hva med mediacenter, og hva betyr OEM Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) http://www.psdata.no/ps.asp?it=97006&mlevel=210303 vanlig OEM betyr= fås kun kjøpt med ferdig montert pc, evt pc i deler. kjøper for noe verdt mer en et par tusen. det andre blir vel mer bedrift www.wikipedia.com Endret 11. juni 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Trodde Komplett solgte som OEM uten krav om at en kjøper hardware ved siden av nå, jeg, og uansett måtte man bare kjøpe en musematte eller billig mus. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) mediacenter er vel XP Home med mediasenter biten i tillegg. Har du win2000,98 e.l fra før så kan du kjøpe Student oppgraderings cden(xp pro) koster ca.800kr. Det er ikke nødvendig å legge inn feks. win 98 for å bruke denne.Innstaleres fint fra blank HD. Innstalasjonen spør deg etter cden fra win98(vist det er den du har) sjekker at du har den og ber deg sette i XP oppgraderings cden igjen... Endret 11. juni 2006 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå