gorg Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hey! jeg har tidligere skrevet om mitt mobo og min tbird 1400 som lå på 22-25 c med luftkjøling ettersom jeg har fått min hardcano II så har jeg funnet ut at den er mellom 2-5 c feil, variererom tempen er ca.30 eller 40+ noen som vil fortelle om sine erfaringer om misvisende hovedkort??? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei, jeg har et EPoX 8K3A+. En av grunnene til kjøpet var at det under oppstart kommer opp et bilde av temperaturene og spenningen osv. Det viser seg i midlertidig at de innebygde temperaturmålerne på dette kortet er ufattelig treige. Når jeg kommer inn i Windows så ligger forsatt CPU-temperaturen på 20 grader, mens mitt eksterne termometer ligger på over 30.. Etter å ha stått på ei stund så utjevner det seg og CPU ligger på 36 f.eks. Det eksterne termometeret viser 3-5 grader over dette igjen, så det er noe rart med temperatursensorene.. Mitt forrige MSI-hovedkort var faktisk bedre på akkurat dette. Det var det "up-to-date"-temperaturer hele tiden. Og HELT nøyaktige! Ellers må jeg si meg fornøyd med EPoX-kortet ellers.. det er stabilt og godt! :smile: Lenke til kommentar
gorg Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 bra at du er fornøyd. det er forresten jeg også, det eneste jeg skulle hatt var 8x agp, men ellers :wink: når hardcanoen viser rundt 30 grader viser moboet 27/28 mens cpuen ligger nå normalt på 45 med enermax viften på støysvakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå