zeltex Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hvorfor sender de så mye reklame at en ikke får med seg starten på kampen? I skrivende stund ser jeg på nasjonalsang og lagoppstilling på STV1, mens TV2zebra nettopp er ferdig med reklame og nå sitter Davy og co og snakker i studio. Heller starte rekalme"pausen" litt før? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Vel, jeg tror vi alle vet hvorfor de sender reklame så mye ekstra under VM. Du vet da vel hva som er reklamens hensikt? Endret 11. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Greit nok at de sender da jeg bare bytter kanal, men ser ikke vitsen med å vise det så nærme kampstart at en faktisk mister en del av starten. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Syntes de er verre i pausen. Da har de reklame, så 1 minutt fra studio, så reklame igjen. Det er 15 minutters pause i kampene, så de greier å få inn opptil 12 minutter totalt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Vi er et lite nisseland og TV2 har sikkert betalt flesk for å få rettighetene. Såklart blir det mye reklame da. Å sammenligne med den Svenske statskanalen blir feil. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Pausene er verst ja, som Anders her sier. Helt villt, og utrolig teit. Så på i går, i pausen på en kamp, så kom studio, så gikk jeg på kjøkkenet bare for å hente meg en cola, og når jeg kom tilbake så var studio slutt, og reklamen var igang igjen. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Og da kan man jo spørre seg om man vil ha all reklamen, eller om man skal la TV2 ta betalt av seerne for en eventuel lisens? Det siste vil nok ressultere i mindre reklame, tror jeg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Nå er det vel prat om at Tv2 faktisk vil begynne å ta betalt fra 2009, så vi får se...Da bør de hvertfall kutte ned på reklamen, ellers blir det boikott. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Lenge leve svensk TV. Eier norsk tv hardt med produksjon og kommentatorer. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Skjønner ikke at folk gidder å klage når vi i forrige VM omtrent ikke fikk sett en dritt Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Klart det kan være irriterende med reklamepauser i eninga, men det er på langt nær så irriterende som en lisensregning hvert kvartal. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Klart det kan være irriterende med reklamepauser i eninga, men det er på langt nær så irriterende som en lisensregning hvert kvartal. 6320739[/snapback] Enig med du. Vil heller ha reklame. Bare de ikke går over i tvnorge/tv3-modus, for der er det enda verre. Der avbryter de med reklamepause midt i filmer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå