Gronz Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei, har fra før et automatisk kompaktkamera, PowerShot S50, (er altså fullstendig nybegynner med DSLR'er ) med mulighet for en del egeninstilling (ISO, lukkerhastighet, brennvidde, osv), men jeg føler at det har blitt litt begrensende på en del områder i det siste (nærbilder/makro, fargegjengivelse, varierende eksponering i landskapsbilder, mm). Derfor har jeg i det siste tenkt på anskaffe et digitalt speilreflekskamera med utskiftbar linse. Kameraene jeg har vurdert er Canon EOS-350D Nikon D70 Nikon D50 Har noen spørsmål: Hvor ligger prisen for kamerahus+kitlinse for disse kameraene? Er det stor ytelsesforskjell mellom D50 og D70? Hvor god er kitlinsen til disse kameraene? Kommer kanskje med noen flere spørsmål etter hvert Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Du kan starte med at læse denne tråd, så har du lidt peiling Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Samtlige spørsmål er besvart utallige ganger i denne kategorien. Søkefunksjonen vil gi deg masse info om emnet, og mer til. Ikke for å være frekk, men det kommer en slik tråd nesten hver dag. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Du kan starte med at læse denne tråd, så har du lidt peiling 6286988[/snapback] Takker Må lære meg å lese bedre gjennom kategorien før jeg spør.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 stenges nettopp av denne grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg