T-Bear91 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Tilfeldig? Endret 24. september 2009 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Woho, endelig var det min tur (Spansk fjesbok) Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Wat, er det jeg som ikke er geek nok nå? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Tydeligvis, siden klokken sier 13:37:08 hvis jeg ikke tar feil. Ellers så er Kurt leet som alltid. Også i skattelistene. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) HÆ??? Binærtall-klokke (tror jeg) (Binærtallsystemet = Totalsystemet -> 1 og 0, lys og mørkt) Lurer selv litt på hvordan den der klokka er satt opp, og mener denne er enklere å skjønne Endret 5. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
kimman Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 De blinkende lysene ser ut som de viser et helt tilfeldig klokkeslett, men det gjør den slett ikke. Den har 3 lysstyrker du kan velge mellom, og er like enkel å tyde som å spille ludo (når du bare vet trikset). Klokken har seks søyler med lys, hver søyle representerer et tall fra 0-9. De 2 søylene til venstre angir timer, de to i midten er minutter og den til høyre viser sekunder. Er du med så langt? Verdien av hver søyle bestemmes av hvilket lys som er på. En moderne klokke for moderne mennesker! Link Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 De blinkende lysene ser ut som de viser et helt tilfeldig klokkeslett, men det gjør den slett ikke. Den har 3 lysstyrker du kan velge mellom, og er like enkel å tyde som å spille ludo (når du bare vet trikset). Klokken har seks søyler med lys, hver søyle representerer et tall fra 0-9. De 2 søylene til venstre angir timer, de to i midten er minutter og den til høyre viser sekunder. Er du med så langt? Verdien av hver søyle bestemmes av hvilket lys som er på. En moderne klokke for moderne mennesker! Link Da var det ikke rart jeg ikke fikk så mye ut av den da jeg så på diode-rekkene horisontalt i stedet for vertikalt Lenke til kommentar
Jangi91 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er en binær klokke De to første loddrette linjene viser timer de to neste minutter og de to siste sekunder. Klokken er der 13:37 og 08 sec Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er en binær klokke De to første loddrette linjene viser timer de to neste minutter og de to siste sekunder. Klokken er der 13:37 og 08 sec Om du ikke har lagt merke til det, har all den informasjonen allerede kommet fram i tidligere innlegg... Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 haha, tru det eller ei.. skjønte ikke bæret.. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Her er en jeg fant idag. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Her er en jeg fant idag. Nice Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nummeret til en kammerat av meg slutter faktisk på 1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå