Gå til innhold

teh 1337 image tråd

Flemmingss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Satt å så på Michael Jackson - Thriller musikkvideoen da jeg plutselig oppdaget hvor lang den var. Deretter så jeg flere og flere 1337...

Hvor mange ser du?? :ph34r:

1337.bmp

8903719[/snapback]

Du er faen meg ikke mye "leet", når du hverken presterer å beskjære bildet, eller å konvertere det til et JPG/PNG format slik at de av oss som akkurat nå sitter med mobilen som modem (les: meg), må bruke tretusenfemhundreogtrettito år på å laste det ned. :nei:

Lenke til kommentar
Du er faen meg ikke mye "leet", når du hverken presterer å beskjære bildet, eller å konvertere det til et JPG/PNG format slik at de av oss som akkurat nå sitter med mobilen som modem (les: meg), må bruke tretusenfemhundreogtrettito år på å laste det ned.  :nei:

8910022[/snapback]

Kunne gerne vært png, men man kunne jo ikke beskjære det.

Lenke til kommentar
Lese en billedtrad pa mobilen? :o

8910477[/snapback]

Som @;P presiserte, brukte jeg mobilen som modem på datamaskinen, ergo leste jeg denne tråden på pc-skjermen, ikke på mobilen. :)

Du er faen meg ikke mye "leet", når du hverken presterer å beskjære bildet, eller å konvertere det til et JPG/PNG format slik at de av oss som akkurat nå sitter med mobilen som modem (les: meg), må bruke tretusenfemhundreogtrettito år på å laste det ned.  :nei:

8910022[/snapback]

Kunne gerne vært png, men man kunne jo ikke beskjære det.

8911939[/snapback]

Kunne gjerne vært png, men ikke beskjære det? Jeg skjønner ikke hva du våser om? Hvorfor i huleste kunne ikke bilde beskjæres?

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Kunne gjerne vært png, men ikke beskjære det? Jeg skjønner ikke hva du våser om? Hvorfor i huleste kunne ikke bilde beskjæres?

8912793[/snapback]

Fordi det står 1337 øverst i venstre hjørne, nederst i venstre hjørne og nederst i høyre hjørne. Det hadde hvertfall ikke blitt firkanta.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...