Wooho Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Yay da har jeg vel 4 episoder å glede meg til i dag da. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Her er min recap av episoden "Gone" og en liten teori jeg skrev om 4400 universet på IMDB... da på engelsk selvfølgelig. Det virker hvertfall logisk for meg First of all. Maia is clearvoyant. When she chooses to be. She chose not to be because she subconsciously wanted the woman to be her sister and the things she said to be true. Just like you and I do every day. Why isn't this obvious to everyone else? There's even a sequence with her mom, and one with the future woman posing as her sister, where they set this part up. Ya'll aren't paying very good attention Regarding the episode "Gone" ending sequence, nobody was "erasing" anything. When Maia was extracted from our timeline and inserted earlier, it altered the timeline. The "erasure" was just a nifty special effect for the viewers benefit. Nobody would actually ever observe such an "erasure". In reality(pardon the pun), we are now in a seperate timeline and reality where Maia never came back with the other 4400. My guess: She's going to show up as a teenager or an adult, kind of like Isabelle. Maybe even to "fight" Isabelle, since Isabelle has chosen Sean's side. Yet I suspect in the end, somehow, she will remember her previous life, and they will fail again. Maybe with the help of Toms wife, and her abilities. And frankly... I don't think the people from the future are nice at all. I think they're the 4400 equivalent of racists and supremecists who want the evolved people to rule the world, and I think they are battling the "normal humans" of the future and those who 4400 who help them. And I think that the laboratory we see is one of their last "safehouses", and I get the feeling world war three is brewing outside. They tried to corrupt Sean. They tried to corrupt Isabelle. Both chose another path. Now they're trying to alter the timeline again with Maia, to force an earlier confrontation between normals and evolveds. There is a potential catch 22 here, since the people from the future, who have the ability, created the 4400 and sent them back etc. but in actuality I think that can be explained by the fact that the 4400 technology would have evolved at some point in humanity's future anyway. Thus the battle between those who think being human is having weaknesses, dying, problems etc. and those who believe it's our destiny to be godlike. Ultimately I think the 4400 will be the salvation for all, because through their experiences and how they use their powers, they'll show everyone, even the future nazi x-men, that with great power comes great responsibility, and that ultimately, what it is to be human is to learn to accept some of our shortcomings. Well that's it... feel free to blow holes in my theory, I think it's rather nice Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Starten på sesong 3 har vært super, håper de fortsetter med like bra episoder fremover. Har en teori med infoen vi fikk i Episode 5: I have this theory that the reason "The Future" want to kill Isabelle isn't because shes evil (I don't think she is), but because she is the mother of the "Evil Race". What do you think of this theory? -- Skrev på engelsk fordi jeg orker ikke oversette det jeg skrev i et annet forum. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Det kan sikkert stemme. Liker uansett ikke Isabelle, så håper hun blir drept Lenke til kommentar
O.J Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hmmm, noen skal dø i neste episode, og det er ikke "den vi tror det er" (irriterende med den previewen på slutten). noen som gjetter hvem det er? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har min egen lille teori etter denne episoden: Den som skal dø i neste episode er trolig faren til Isabelle. Trolig vil det skje mens han redder datteren sitt liv. Isabelle er trolig moren til det som skal bli en "ond gruppe" som mener dem kan tjene på at deler av menneskeheten dør ut. farens død vil da bli det som setter henne ut på feil kurs, og siden menneskene fra fremtiden er skyldig i at faren er drept, blir de da fiendene. tror det er en kvinnelig darth vader på gang, alt hun trenger er noe for å tippe henne over på feil side. noen logiske feil i teorien? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har min egen lille teori etter denne episoden:Den som skal dø i neste episode er trolig faren til Isabelle. Trolig vil det skje mens han redder datteren sitt liv. Isabelle er trolig moren til det som skal bli en "ond gruppe" som mener dem kan tjene på at deler av menneskeheten dør ut. farens død vil da bli det som setter henne ut på feil kurs, og siden menneskene fra fremtiden er skyldig i at faren er drept, blir de da fiendene. tror det er en kvinnelig darth vader på gang, alt hun trenger er noe for å tippe henne over på feil side. noen logiske feil i teorien? 6439776[/snapback] Dette lagde, merkelig nok, logikk og mening inni hodet mitt. You go girl! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Gleder meg vilt til episode 6. Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Noen som vet sån ca. klokkeslett den nye episoden kommer ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Såh, er det noen som har sett e06 nå? Synes den var ganske så grei, men samtidig kjipt at Tom-fyren ikke taklet å drepe Isabelle. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Syns det virka veldig usannsynlig at hun kunne drepe alle de menneskene og så slippe unna med det så lett. at ingen så henne gå inn i leiligheten til de hun drepte. Endret 11. juli 2006 av O.J Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Nå er det ikke mange episoder igjen til sesongen er over. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 ikke akkurat noen høydare i denne sesongen, ennå i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå