Gå til innhold

The 4400 - sesong 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok å følge med på denne sesongen også, selv om jeg ikke synes serien er så veldig bra. Ganske svake skuespillere er nok det verste. Men greide på en måte ikke å slutte å se på de to forrige sesongene, så må vel ta en titt på denne også..

Lenke til kommentar

Gleder meg ikke noe spesielt, men siden jeg har sett de 2 foregående sesongene så må jeg ihvertfall se om interessen er der enda.

Og enig at det er endel av skuespillerne svake, men vi får se hvordan det går.

Lenke til kommentar

Når kommer ep01 i USA?

EDIT:

The 4400 returns Sunday, June 11 at 9/8C with a two-hour premiere event

picking up mere seconds after baby Isabelle became a beautiful 20-year-old woman. Her father, Richard, must deal with her sudden transformation, and an even more surprising change in Lily. Meanwhile, Tom and Diana pursue a radical 4400 organization called the Nova Group that may also have ties to Shawn and The 4400 Center

(bitteliten spoiler, ikke noe annet enn det som står på 4400-nettsidene)

Endret av PT
Lenke til kommentar

Syns sesong 3 åpnet ganske sterkt jeg, mot slutten av episoden.

gleder meg til ting begynner å utfolde seg :)

men var et eller annet over episoden jeg stussa over. dele av den virket som om den var filmet med amatørkamera.

ps:

en ting jeg er sikker på, er at vi ikke har sett det siste til Dennis Ryland. tror vi har en liten Arvin Sloane liggende på lur der^^

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Dagens episode hverken imponerte eller skuffa.

Syns serien har blitt ganske X-Men aktig, vet ikke helt om jeg liker det i denne serien.

Det med å kopiere andre syns jeg var lite originalt, og den scenen med 2 like fyrer og en dame med pistol som må finne ut hvem som er den ekte syns jeg har blitt brukt mange ganger før, desverre.

Lenke til kommentar
Dagens episode hverken imponerte eller skuffa.

Syns serien har blitt ganske X-Men aktig, vet ikke helt om jeg liker det i denne serien.

Det med å kopiere andre syns jeg var lite originalt, og den scenen med 2 like fyrer og en dame med pistol som må finne ut hvem som er den ekte syns jeg har blitt brukt mange ganger før, desverre.

6338924[/snapback]

Sant så sant. Meget skuffende start på sesong 3. Den scenen følte jeg også at jeg har sett 1000 ganger før. Ble bare kjedelig

Lenke til kommentar

Argh, for noe drit at de skrev ut Maya. Ved mindre hun klarer å komme seg tilbake selv, for det er vel neppe noen av de som ikke husker henne som vil kunne gjøre noe.

Og forresten, det rommet Maya var i helt på slutten.. Er det bare jeg som husker feil, eller var det det samme rommet som Thomas fant inne i The 4400-senteret i sesong 1 eller 2?

Lenke til kommentar

er hun skrevet ut?

ser ut til at det er en dobbelt-episode. håper da hun kommer seg tilbake. kommer til å sitte å tenke på det i hver episode hvis ikke det skjer.

men jenta er vel snart i puberteten, så det vil ikke stemme med tidslinjen i serien når hun plutselig får mørkere stemme og pupper.

Lenke til kommentar
Argh, for noe drit at de skrev ut Maya. Ved mindre hun klarer å komme seg tilbake selv, for det er vel neppe noen av de som ikke husker henne som vil kunne gjøre noe.

Og forresten, det rommet Maya var i helt på slutten.. Er det bare jeg som husker feil, eller var det det samme rommet som Thomas fant inne i The 4400-senteret i sesong 1 eller 2?

6385965[/snapback]

Det liknet iallfall :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
er hun skrevet ut?

ser ut til at det er en dobbelt-episode. håper da hun kommer seg tilbake. kommer til å sitte å tenke på det i hver episode hvis ikke det skjer.

men jenta er vel snart i puberteten, så det vil ikke stemme med tidslinjen i serien når hun plutselig får mørkere stemme og pupper.

6388261[/snapback]

Edit: spoiler varsel. Ikke les om du ikke har sett episode 4

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Håper inderlig de beholder Maia og egenskapene hennes. Tenker på "You will forget me" som hun sa noe som kan kanskje kan være at hun kommer tilbake som en "annen" i serien. Altså ikke datteren til Diana. En annen ting er dagboka hennes som er jo en stor del av serien, kan ikke tenke at hun bare skrives ut :(

Det som 4400 serien er utrolig dyktige på er jo akkurat tidslinja i forhold til alder og miljø rundt karakterene i serien. Om de bykser et år fram i tiden gjør ingenting og det "ser ut som om det skulle være sånn" i serien også.

Endret av Slettet-QqZexW9o
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...