LiamH Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg har kjøpt nytt (identisk med det gamle) interiør til min Mercedes 124 '85 og på det nye interiøret er det ikke armlene som skal stå på førerstolen. Jeg har fått tak i et nytt armelene, men på det gamle setet, så stikker det to skruer ut på siden av stolen. På det nye setet er det ikke noe feste som er synlig... Ligger der noe mulighet for å feste dette armlenet under trekket på denne stolen? Tenkte å forhøre meg før jeg begynte å ta av det nye trekket, med fare for å skade det... Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ingen problem å montere.enkel skrujobb,men du må få med braketten med boltene som sitter igjen i stolen du skrudde den ut i fra. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Takk for svar! Armlenet er helt nytt, fikk det billig på nettet. Håper det følger med brakett, men hvis det ikke gjør det, så kan jeg vel bruke den gamle som står på stolen som jeg skiftet ut? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 I de nye retrofit settene følger den med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå