fiLLLipnet Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Ser du vil bruke RealVNC Kan anbefale det på det sterkeste (bruker det selv) Spanderer du de kronene det koster for enterprice edition kan du bruke det via web (javaklient) Da skriver du bare http://domain.com:5800 og vips så er du inne på maskinen din Prøv og feil og finn noe du liker bra Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Testa RealVNC her nå på hjemmemaskinene. Brukte 3 minutter fra det var lastet ned, og så fikk jeg det til. Lekende enkelt. Bruk configen i server-mode og evt. sett ned antall farger, legg til et passord og allowed IP-adresser. Enable RealVNC i Windows (eller annen) firewall på begge maskiner, og det var det. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Testa RealVNC her nå på hjemmemaskinene. Brukte 3 minutter fra det var lastet ned, og så fikk jeg det til. Lekende enkelt. Bruk configen i server-mode og evt. sett ned antall farger, legg til et passord og allowed IP-adresser. Enable RealVNC i Windows (eller annen) firewall på begge maskiner, og det var det. 6322834[/snapback] Ja, jeg bruker RealVNC. Har funnet ut problemet nå også, trengte samme versjon av RealVNC på begge maskinene. Altså Enterprise opp mot "vanlig" edition = null treff. Men det er altså fikset nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå