Rockna Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hei.. Jeg Formaterte idag..å instalerte alle "små" programene sånn som cool & queiet... Men når jeg skulle spille source vill ikke cool & quiet klokke cpuen opp igjen så jeg opplevde mongo lægg Er det noe jeg har gjort feil eller skal den være ned på 1000mhz hele tiden Det er en AMD Athlon 64 3200+ cpu jeg har.... Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) oppdater bios evt skru av coolnquiet, hvis du spiller er det ingenvits i å ha det på, i nyere bios er det problemet nok ordnet. Endret 11. juni 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hvis du spiller er det ingenvits i å ha det på 6286704[/snapback] Det er da det er greit med Cool & Quiet. Prosessoren klokker seg ned til 1GHz etter at man har spilt. Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har et lite spm når det gjelder C'n Q jeg også..... Justerer denne funksjonen ned spenningen også eller er det bare frekvensen som justeres? Tenker å undervolte min Opty 148 som jeg bruker i HTPC'n. Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Den justerer ned spenningen ja, skal du stille spenning selv er det anbefalt og ikke ha aktivert q&c , min 3200+ htpc kjører seg ned til 1 GHz og rundt 1 volt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå