anders! Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei! Når jeg starter PCen og har kommet forbi alt det master slave greiene og BIOS blir skjermen sort når windows egentlig skal loade. Dette skjer hver gang. Første gang fikk jeg opp en feilmelding om: nvauido.dl er ikke registrert... Er det noen som vet hva problemet er og hvordan det kan fikses? Takker for alle svar! Halvor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har du sjekka alle kabler og slikt inni pc'en, om de er tilkoblet/frakoblet eller står halvveis i? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hva slags pc deler er dette snakk om? hovedkort spesielt. kan hende du må oppdatere biosen din. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har du forsøkt å "skinne" oppstarten? Prøv sikkermodus Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 sett inn windows cd-en og start med den, Lenke til kommentar
anders! Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 sett inn windows cd-en og start med den, 6289015[/snapback] Svarer for kameraten min. Hehe han orket ikke å vente på svar og innstallerte XP på nytt! Da funket alt som det skulle! Takk for svar! Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå