Heilage Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei. Som tittelen sier. Jeg prøver å spille av filmer i VLC media player men ingenting skjer. Det er absolutt null bilde. Audioen funker, men null video. Noen som har vært borti problemet før? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Filmer krever ulike codecs. For å finne ut hvilken codec filmen din krever åpner du den i GSpot (navnet skjemmer ingen ) http://www.headbands.com/gspot/ Ellers fins det mange pakker med codecs der ute hvor du får alt iett som du noengang vil trenge. Jeg overlater til andre å anbefale her. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) VLC støtter utrolig med codecs, skjer dette uansett hva slags videoklipp du prøver å spille av? Det er forresten ingen vits å installere ekstra codecs for VLC, da den har et eget bibliotek som tar seg av slikt (bruker ikke eksterne codecs) Endret 11. juni 2006 av Zenit Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 zjulik skrev: Filmer krever ulike codecs. For å finne ut hvilken codec filmen din krever åpner du den i GSpot (navnet skjemmer ingen ) http://www.headbands.com/gspot/ Ellers fins det mange pakker med codecs der ute hvor du får alt iett som du noengang vil trenge. Jeg overlater til andre å anbefale her. 6286539[/snapback] Man trenger ikke eksterne codecs til VLC. Zenit skrev: VLC støtter utrolig med codecs, skjer dette uansett hva slags videoklipp du prøver å spille av? Det er forresten ingen vits å installere ekstra codecs for VLC, da den har et eget bibliotek som tar seg av slikt (bruker ikke eksterne codecs) 6287314[/snapback] Ja, skjer uansett hva slags videoklipp. Har prøvd å reinstalle, og reboote. Ingenting hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå