Gå til innhold

Headset til ca. 500 kr (Steel Sound 5H?)

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe meg headset til ca. 500 kr.

De skal brukes mest til og høre på musikk på pcn og til spilling. Det skal være litt kvalitet på de. Men lyd kvaliteten skal være ganske bra til den klassen, vil ha noen med litt bass.

Jeg har lest på denne siden til HW. tenkte meg de Steel Sound 5H, men er de bra?

Takk til de som svarer.

Endret av espen118
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil du ha hodetelefoner med eller uten mikrofon?

Jeg bruker Philips SBC HP840 til musikk og spilling(spill uten behov for kommunikasjon), jeg betalte 500 kroner for disse for 2 år siden. Jeg vet at det finnes liknende modeller som sikkert ikke står tilbake for dem jeg har.

Til ren spilling med behov for å samtale, bruker jeg Sennheiser PC 150

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124771

Disse er gode å ha på i timesvis samtidig som lyden og mikrofonen er veldig bra. Hvis disse er i dyreste laget kan du prøve Plantronics Audio 90 da de er billigere og egentlig like bra som Sennheiser. Eier begge settene.

Håper det hjalp litt.

Wollis :)

Edit: Skrivefeil

Endret av Wollis
Lenke til kommentar
Men de Sennheiser PC 150, er micen bra der? og kan man skjule den eller heise  micen opp?

6286759[/snapback]

Ja, mikrofonen er veldig bra på Sennheiser-settet. Den kan ikke skjules, men kan vris slik at den står parallelt med resten av settet...se bilde så forstår du hva jeg mener. Byggekvaliteten har jeg heller ikke noe å si på etter 1 1/2 års flittig bruk.

Wollis.

Lenke til kommentar
Kan dere se litt på denne siden om det er noen headset som er bra.

6286803[/snapback]

Kan egentlig ikke gi deg noe svar på settene i testen der. Det er et heller begrenset utvalg de har tatt for seg. Jeg har ingen erfaring med dem. Hvis du er interessert i Sennheiser PC 150, følg ErlendRU sitt forslag om å kjøpe dem hos SHG.no, da vil ihvertfall prisen bli mer spiselig.

Wollis.

Edit: Svar på innlegg ovenfor; Det er ihvertfall et godt sett med god lyd, god komfort og god mikrofon. Jeg anbefaler det utifra egne erfaringer ihvertfall.

Endret av Wollis
Lenke til kommentar
Kan dere se litt på denne siden om det er noen headset som er bra.

6286803[/snapback]

Icemat Siberia kjenner jeg flere som har, og har ikke hørt noe negativt om de. Hadde kanskje gått for det hadde det ikke vært for den svære bøyla over der. De andre har jeg ikke noen erfaringer med.

Jeg ville gått for Sennheiser PC 150 ja, absolutt. Du vil ikke angre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...