Gå til innhold

Sniktitt på RalliSport Challenge (PC)

Anbefalte innlegg

RalliSport Challenge har vært et av de mest populære spillene på Xbox, og det klart beste bilspillet til denne konsollen. Det er vel kanskje derfor Microsoft har valgt å porte det til PC. For dere PC fanatikere der ute, er det helt klart en utgivelse dere burde få med dere. Vi har fått overlevert en beta-versjon av spillet og det ser vanvittig bra ut til en beta-versjon å være. Det kan bli det peneste bilspillet til dags dato.

Les hele sniktitten

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-10 21:13 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-11 09:31, skrev b-duvaland:

Dette bilspillet er som sagt konge på XBox, og det passer klart best til den plattformen også. Man skal sitte tilbakelent i sofaen med analoge håndkontrollere og fet tv/lyd.

Det blir ikke samme opplevelse å spille det her på PC, det kan jeg garantere.

Tror nok det kommer til å bli en ganske bra opplevelse med MOMO ratt foran PC'n :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-11 14:38, skrev Jannis-15:

noe som vet om det vil gå spesielt bra på en P3 800Mhz, 128Mb PC100 ram og GeForce2 MX400?

noen som forresten vet om det er murlig å laste ned en demo av beta-versjonen?

Mvh, Jan Erik

Det tror jeg vel kan bli en kjedelig affære...

Jeg testet på en t-bird 1400 m/512meg DDR og samme type skjermkort først. Det fungerte alt annet enn bra... :sad:

På tilsvarende maskin med GeForce4 Ti-4600 derimot gikk det greit, ikke bra, men greit.

Så klart så er dette en Beta, så vi får jo håpe det ikke blir så tungt å kjøre det i final. :wink:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...