KayAU Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Så har eg på ingen måte gitt uttrykk for at eg sier dette er sannt. Men det er no greitt å ha noe nytt å diskutere i ny og ne? Om det viser seg å vere snev av sannhet,noe som ikkje er så sannsynlig ka ekstern PSU anngår, så hadde det jo blitt rabalder uansett. 6289139[/snapback] Neidå, eg fekk ikkje inntrykk av at du meinte å påstå at dette var sant. Når det gjeld å ha noko nytt å diskutere, er eg sjølvsagt einig i at det er fint, men eg ser ikkje heilt nyheitsverdien til endå eit skummelt PS3-rykte frå ei anonym kjelde. Uansett, folk skal sjølvsagt få diskutere kva dei vil. Beklagar om eg var krass. Eg er berre litt lei av desse trådane, hissa meg litt opp når eg såg denne no so kort tid etter den fantastiske ikkje-saka nokon hadde plukka opp på "The Inquirer". Kay Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Nei selvfølgelig! Eg skjønner deg godt,og det ser jo ut til at dårlige nyeheter om PS3 kommer som perler på ei snor om dagen. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Tror Sony burde ha satsa anneledes, Cell prosessoren virker mer som en gimmick enn noe som skal drive fremtidens spill. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 men kaz harai har jo sakt att dei lika ikkje gimmicks... "we are not into gimmicks"...."and here you see te rear wing of the formula one car on te PSP".. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Haha, ja mye priceles utspill fra Sony og Co. Kan leve lenge på dei absolutt. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Sony burde kanskje byttet litt på folkene sine, men å rakke ned på en konsoll fordi noen overkjekke japanere ikke klarer å styre kjeften er litt idiotisk. Konsollen blir nok super den og når prisen blir den rette vil den fort ta ledelsen i "konsollkrigen". Sony får masse bra spill på PS3 akkurat som de har fått det på PS2 og PS, og disse spillene vil nok selge masse konsoller samme hva Ken og gjengen presterer å lyve om. Det er vi som sitter her som hører på dette og leter etter disse artiklene. Den største kundegruppen er Ola Nordmann, og de saumfarer ikke internett etter CGI filmer og kommentarer fra Ken Kutargi. Sannsynligheten er faktisk at de aldri har hørt verken løgnene eller om Ken i det hele tatt. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Herregud! Sitter det egne svære team som snurrer igang rykter om PS3? Skulle tro det. Det neste er vel at PS3 ikke eksisterer og at alt bare er lureri for å pushe BR. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Så har eg på ingen måte gitt uttrykk for at eg sier dette er sannt. Men det er no greitt å ha noe nytt å diskutere i ny og ne? Om det viser seg å vere snev av sannhet,noe som ikkje er så sannsynlig ka ekstern PSU anngår, så hadde det jo blitt rabalder uansett. 6289139[/snapback] Synes sånn dirt er moro før en lansering jeg. @ KayAU: rolig brille.. Anyway, at maskinen blir dårligere enn først antatt er ingen bombe. Men linja mellom dårligere og dårlig er ikke akuratt hårfin.. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 men kaz harai har jo sakt att dei lika ikkje gimmicks... "we are not into gimmicks"...."and here you see te rear wing of the formula one car on te PSP".. 6289915[/snapback] Riiiiiiiiiiiiiiiidge racer! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Folk glemmer hele tiden REAL TIME WEAPON CHANGE, og GIANT ENEMY CRABS :!: Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 We have come to this point were we really can take advantage of what the PSP can offer in gaming....riiiidge raaacer... Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Sa de ikke at de begynte å ''pushe'' maskinen alerede? Så sier alle som var på E3 at det ikke så noe bedre ut en hva xbox360 kan klare? Og jeg tror ikke at xbox360 blir pushet så mye. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Vil nok gå noen år før både 360 og PS3 blir presset over sine grenser. Mulig det vil ta kortere tid enn det vi såg med PS2,den greide jo det mirakuløse. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 PS2 har vært en utrolig bra maskin i de årene jeg har hatt den. Ingen av de andre konsollene som kunne hamle opp med antall kvalitetsspill (og dårlige spill). PS2 har gitt mang en spillglede med Socom, GT 3, MGS 2 og 3, Ico, SHadow of the colossus, Eye toy, Singstar, Buzz, Jak & daxter, Ratchet & Clank, WRC, F1, Devil May cry, Guitar hero, God of war, Final Fantasy, Grand Theft Auto og en haug med andre gromtitler. Spillmessig så knuste den konkurrentene. Hvis Sony skal få til noe lignendes denne gangen så må nok PS3 følges opp med like mange gromspill. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jepp, spilla som bestemmer alt egentlig. PS2 hadde utrolig bra support. Det får PS3 helt sikkert også. Og XBOX 360 har allerede begynnt å få veldig bra support. Dette er jo kanonbra for oss forbrukere. Uansett hvilken maskin vi bestemmer oss for, får vi bra spill. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Dette irriterer meg litt. Ikke så mye at folk finner på alt dette. Men at det faktisk er folk som tror på det og poster det rundt forbi. Når kilden er så anonym og refereres til som mystisk. Ja da har de faen meg ingenting. Bare utspill for å få blest om siden og mer besøkende som vil øke reklameintekter for siden. De har ingenting å tape på det. Ting går nok greit for sony på lik linje med microsoft før lansering. Den vil komme ut i nevnt opplag i november og den vil kjøre relativt bra. Cell prosessoren er ikke bullshit. Sony har lagt ned mye penger i teknologien og det er like mye prestisjeprosjekt for dem som blue-ray. Cell kjøres allerede i servermaskiner viss jeg ikke tar helt feil. Å det ferdige dev kittet ventes å shippe i nermeste fremtid. Det er mange X-box 360 eiere der ute som virkelig er ute for å ta sony. (ikke hjelper det at sony setter en halvdød ape på scenen under E3) if you read it on the internett, it must be true Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 "Vi har en mystisk kilde som sier at 360 kommer til å slutte å fungere av seg selv etter to år. Da må man kjøpe ny konsoll, det samme gjelder spillene. Infoen kommer, som sagt, fra en mystisk kilde, så det er mulig det bare er tull, men jeg vil uansett spre det og sjekke hvor mange høns dette kan bli til" Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 "Vi har en mystisk kilde som sier at 360 kommer til å slutte å fungere av seg selv etter to år. Da må man kjøpe ny konsoll, det samme gjelder spillene. Infoen kommer, som sagt, fra en mystisk kilde, så det er mulig det bare er tull, men jeg vil uansett spre det og sjekke hvor mange høns dette kan bli til" 6293086[/snapback] Jeg har også hørt dette fra en annen anonym kilde høyt oppe i microsoft. Det er vistnok en "feil" i produksjonen av de første boksene. Og det henger isammen med at de vil om 2 år lansere en ny version av 360 med HD DVD intigrert. Dette vil da åpne for spill med mye større lagringskapasitet. Dette er altså bekreftet av min anonyme kilde i microsoft som har jobbet i et par år med Xbox utviklingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå