Gå til innhold

Rumor: More PS3 Downgrades Coming!

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke det er viktig for sony at maskinen deres er sterkere en MS sin, men de gjør den nok litt sterkere uansett skal dere se.

6286529[/snapback]

Taktikken til Sony er at de lager et prdukt som har høy kvalitet som får folk til å tro at deres produkt er verdt pengene. Taktikken fungerer veldig bra stort sett. Så selv om den ikke blir like kraftig, så er det kvaliteten folk vil se etter. Leste dette på en veldig lang artikkel om taktikken til Sony. Etter det så skjønner jeg mer av denne stygge prisen på konsollen, men selv det rettferdigjør den ikke for min del :)

Som nevnt flere ganger, dette er bare rykter. Syns det dukker opp noe negativt som Sony hver dag jeg :p Men skal ikke utviklerene få de ferdige utviklerverktøyene nå? Var vel i juni slik som Wii hos de også.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker en ekstern PSU. Så mye W som disse nye konsollene drar så utvikler psu'en rimelig mye varme. Tar man det i betraktning ser jeg heller at den er ekstern enn at den bidrar til overopphetning internt i PS3'en. Den er sikkert heit nok på innsiden som det er.

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke husker feil skulle Playstation 2 ha "Toy Story"-like graphics. Men når den kom ut hadde den jo slett ikke det. Sony har for vane å ise fram "ingame" techdemoer og filmer, like stolte hver gang. men når konsollen en gang kommer ut må de esverre meddele at den ikke ble så kraftig som først antatt.

Men Sony har servert bra konsoller, det har de. Playstation 1 var jo en kraftig konsoll i sin tid uten tvil. Og PS2 var heller ikke noe unntak. Dersom Sony for en gangs skyld kunne komme med noe ordentlig nytt, en ny ide som virkelig var mer enn en gimmick. Ja da ville jeg for alvor like dem.

On-Topic: Rykter er rykter og skal ikke taes enn for hva de er. Når det er sagt så høres jo ikke disse ryktene så urimelige ut. Det at konsollen kan komme til å bli dårligere enn antatt er intet mindre enn mulig. Så jeg tror folk skal ta seg for god til å rope usant eller sant helt enda.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Eg forstår ikkje at folk fortsatt gidd å gjenta slike "skumle rykter" om PS3 dei har sett på ei eller anna nettside. Eit kvart normalt menneske med eit minimum av kognitive evner bør ha fått med seg at det har vore ein del FUD retta mot konsollen, og innsjå at oddsen for at noko slikt er sant, reint statistisk sett, berre blir mindre og mindre. Eg kan sjølvsagt ikkje vite at dette IKKJE er sant, men slik situasjonen er, har eg heller ingen grunn til å tru at det er det.

Og alvorleg tala, MAX PS3 har henta informasjonen frå noko dei kallar ei "mystery source". :roll:

Eg er sikker på om at ein belgisk nettstad i kveld trykker ei sak om at PS3-kontrollaren kjem til å vere av papp i staden for plast, kjem det i morgon til å vere ein tråd her på gamer.no med tittelen "Flere dorlige ny heter om PS3: Papp kåntråller". :nei:

Kay

Lenke til kommentar

Så har eg på ingen måte gitt uttrykk for at eg sier dette er sannt. Men det er no greitt å ha noe nytt å diskutere i ny og ne? Om det viser seg å vere snev av sannhet,noe som ikkje er så sannsynlig ka ekstern PSU anngår, så hadde det jo blitt rabalder uansett.

Lenke til kommentar

Det med at IBM teknikerne sliter med Cell'en stemmer, har lest det på flere forskjellige steder.

det første dem gjorde for å få opp yielden var å deaktivere en av kjernene, å sette ned klokkehastigheten virker som det neste skrittet.

leste dem bare fikk rundt 60 fungerende proessorer ut av hver wafer, noe som er veldig svakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...