Mala Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Liten artikkel på Max PS3 folkens Ekstern PSU er jo ikkje dumt med tanke på varmeutvikling sånn sett.Og selvfølgelig størrelsen på konsollen Men la oss no ta denne mystiske kilden med ro inntil videre http://www.maxps3.com/2006/06/11/rumor-mor...ngrades-coming/ Endret 11. juni 2006 av Mala Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 jaja....da klarer ikkje ibm og produsere nok cell chipper..var vist større problem enn me trudde.. og i tillegg blir strømforsyninga ekstern.. jaja..no kan vel microsoft rope eit stort "WE TOLD YOU SO.."!! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ingen trenger å rope noe som helst. Det er rykter og ikke noe mere. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Får håpe du har rett da avenore.. viss det går ned til 2,8ghz på cellen så er jo det 400mhz mindre enn 360.. om det er en markant forsjell og om vi vil merke noe er en ting, men Sony skulle eige 360 med sin super duper ps3..dette tyder ikke på det akkuratt.. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Nå er vel dette rykter som alle og enhver av oss kunne satt til livs. For det andre, 400Mhz mindre enn x360 kan bety så mye som ingenting... Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg tror ikke det er viktig for sony at maskinen deres er sterkere en MS sin, men de gjør den nok litt sterkere uansett skal dere se. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg tror ikke det er viktig for sony at maskinen deres er sterkere en MS sin, men de gjør den nok litt sterkere uansett skal dere se. 6286529[/snapback] Taktikken til Sony er at de lager et prdukt som har høy kvalitet som får folk til å tro at deres produkt er verdt pengene. Taktikken fungerer veldig bra stort sett. Så selv om den ikke blir like kraftig, så er det kvaliteten folk vil se etter. Leste dette på en veldig lang artikkel om taktikken til Sony. Etter det så skjønner jeg mer av denne stygge prisen på konsollen, men selv det rettferdigjør den ikke for min del Som nevnt flere ganger, dette er bare rykter. Syns det dukker opp noe negativt som Sony hver dag jeg Men skal ikke utviklerene få de ferdige utviklerverktøyene nå? Var vel i juni slik som Wii hos de også. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Er vel bare, som sagt, et rykte foreløpig ja. Uansett så var det forfriskende å se at det for en gangs skyld ikke kom fra The Inquirer da Endret 11. juni 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg foretrekker en ekstern PSU. Så mye W som disse nye konsollene drar så utvikler psu'en rimelig mye varme. Tar man det i betraktning ser jeg heller at den er ekstern enn at den bidrar til overopphetning internt i PS3'en. Den er sikkert heit nok på innsiden som det er. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Tar dette med en bøtte salt... Men er gøy å lese uansett (vet ikke hvorfor) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 At ps3 ikke blir så kraftig som sony lenge påsto er vel ingen stor overraskelse akkurat. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 eg blei overaska.. sony pleier og holde det dei lover... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hvis jeg ikke husker feil skulle Playstation 2 ha "Toy Story"-like graphics. Men når den kom ut hadde den jo slett ikke det. Sony har for vane å ise fram "ingame" techdemoer og filmer, like stolte hver gang. men når konsollen en gang kommer ut må de esverre meddele at den ikke ble så kraftig som først antatt. Men Sony har servert bra konsoller, det har de. Playstation 1 var jo en kraftig konsoll i sin tid uten tvil. Og PS2 var heller ikke noe unntak. Dersom Sony for en gangs skyld kunne komme med noe ordentlig nytt, en ny ide som virkelig var mer enn en gimmick. Ja da ville jeg for alvor like dem. On-Topic: Rykter er rykter og skal ikke taes enn for hva de er. Når det er sagt så høres jo ikke disse ryktene så urimelige ut. Det at konsollen kan komme til å bli dårligere enn antatt er intet mindre enn mulig. Så jeg tror folk skal ta seg for god til å rope usant eller sant helt enda. Snorre Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Sony holder kanskje ikke alltid det de lover, men de er jammen meg flinke til å gi kundene sine et bredt utvalg av toppspill å velge mellom. Er tross alt spilla det går på og ikke grafikken..for min del ihvertfall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Sony har absolutt hatt god støtte fra 3.parts utviklere siden PS1 og de har det tjent godt på Ser heller ingen grunn til at dette skulle opphøre med PS3. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Eg forstår ikkje at folk fortsatt gidd å gjenta slike "skumle rykter" om PS3 dei har sett på ei eller anna nettside. Eit kvart normalt menneske med eit minimum av kognitive evner bør ha fått med seg at det har vore ein del FUD retta mot konsollen, og innsjå at oddsen for at noko slikt er sant, reint statistisk sett, berre blir mindre og mindre. Eg kan sjølvsagt ikkje vite at dette IKKJE er sant, men slik situasjonen er, har eg heller ingen grunn til å tru at det er det. Og alvorleg tala, MAX PS3 har henta informasjonen frå noko dei kallar ei "mystery source". Eg er sikker på om at ein belgisk nettstad i kveld trykker ei sak om at PS3-kontrollaren kjem til å vere av papp i staden for plast, kjem det i morgon til å vere ein tråd her på gamer.no med tittelen "Flere dorlige ny heter om PS3: Papp kåntråller". Kay Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hehe...sant det... vært en del rykter i det siste.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Så har eg på ingen måte gitt uttrykk for at eg sier dette er sannt. Men det er no greitt å ha noe nytt å diskutere i ny og ne? Om det viser seg å vere snev av sannhet,noe som ikkje er så sannsynlig ka ekstern PSU anngår, så hadde det jo blitt rabalder uansett. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det med at IBM teknikerne sliter med Cell'en stemmer, har lest det på flere forskjellige steder. det første dem gjorde for å få opp yielden var å deaktivere en av kjernene, å sette ned klokkehastigheten virker som det neste skrittet. leste dem bare fikk rundt 60 fungerende proessorer ut av hver wafer, noe som er veldig svakt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 IBM slitete er vel gammelr nytt? Men nedjustering av CPU er neste setg som du sier får vi vel bare vente å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå