Løve Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei Lurte på om det er noen gode skins/visual styles/andre ting til Linux som kan gi en god Mac feel og utseende? Er til pappa som har kjøpt seg en PC, men som er ihugga Mac menneske og skal prøve Linux samtidig som han vil ha det til å se/oppføre seg Mac. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg har kommet over noen slike skins tidligere, beklageligvis så husker jeg ikke navnet på dem akurat nå. Om de oppfører seg som OS X vet jeg ikke, ser ut som, ja. Skal komme emd en tilbakemelding hvis jeg finner ut av det. Frankie Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Kom over denne siden nylig, må vel være perfekt. http://users.utu.fi/ljtaim/dapper-improvments.php Leter du på høyresiden finner du denne linken med tittlen "Make Ubuntu look like OSX" http://users.utu.fi/ljtaim/ubuntuosx.php Vet ikke om det er Ubuntu du bruker, men det skal vel funke så lenge det er GNOME hvertfall Lenke til kommentar
Løve Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Er Fedora. Har selv veldig lite greie på Linux men.. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Fedora bruker vel GNOME som standard skriverbord tror jeg!? Så det burde vel gå bra å følge den guiden. Hvis du ikke skjønner bæret av hva jeg mener med skrivebord så er det den delen som vises på skjermen (menyer, paneler osv osv), og det finnes mange alternativer. De største er KDE (www.kde.org), GNOME (www.gnome.org) og XFCE (www.xfce.org) Lenke til kommentar
Løve Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Joda, skjønner det. Men skal se om jeg ikke får fiksa det for fattern. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 PHPDude: Den linken du viste til var faktisk utrolig vakker.... Har brukt Linux i ny og ne siden 2000, men har alltid irritert meg over at det er så "gammeldags" layout og dekstop, klart jeg kan fikse det selv, men hadde vært fint om det kunne ha blitt lagt inn som et mulig standard valg Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå