Excelsion Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Hei! Jeg trenger en ny trådløs ruter! Jeg har idag en Draytek ettellerannet, men har begynt å skrante, ikke klarer den å gi oss den 6Mbit linja vi har heller. Får bare 3Mbit av den, om det er normalt av Telenor, eller om det er ruteren, det vet jeg ikke da. Men uansett skal jeg ha ny! Så jeg vil ha en ny trådløs som klarer faktisk å gi pc'ene 6MBit, som har innebygget VoiP og en USB port til skriveren! Edit: Også er det mulig å få en som i tillegg har innebygd ADSL-modem? Da blir jeg kvitt alle boksene, men det finnes vel ikke! Noen som kan guide meg til en som har dette? Helst ikke Draytek da jeg har dårlig erfaring... Endret 11. juni 2006 av Excelsion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Linksys er meget stabilt og helt greit brukervennlig. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306148 Den har dog ikke innebygget ADSL-modem og USB-port men.. Anbefaler denne uansett. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Kjøp nå for all del GL-varianten, denne kjører linux og kan flashes med mye custom firmware som gir tilgang til mye nye muligheter. Et eksempel finner du her Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg må ha innebygget USB port, uten adsl modem er greit, men det må da finnes med! Finner ingenting serru.. Men sånn firmware ting orker jeg ikke stresse med, jeg vil kjøpe noe som har det jeg vil ha, og som virker. Lenke til kommentar
JensenScandinavia AS Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 At du ikke får 6Mbps med draytekk skyldes mest sansynlig at du er for langt unna sentralen og/eller dårlige kabler mellom deg og sentralen. Hender også det er feil instillinger i sentralen som er skylda. Om du kontaker meg på [email protected] så kan jeg sjekke dette opp for deg. Vennlig hilsen Tor Draytek Support BG CONSULT AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå