simalarion Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er en ting jeg lurer på, det er en svak knitre suse lyd i psu når jeg slår den av skal det være det i disse modellene?. Til nå har jeg brukt av å på knappen på psu, for det høres ikke trygt ut det der. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Hvis du tenker på en svak knitrelyd ikke ulik den som kommer fra høyspent tårn (ofte når det regner), så er den vanlig. det er aktive FPCer som slår seg av og på. På grunn av at en PC bruker litt strøm hele tiden (til innvendige LEDs og slikt) blir disse aktivert hele tida. Det er litt plagsomt til tider, og jeg vet at Microplex har tatt PSUer i retur på det tidligere, men det er ingenting galt med din PSU., mer om det her: http://www.supportforum.info/ubbthreads/sh...e=&view=&sb=&o= Endret 11. juni 2006 av MrLee Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Så det er trygt å gå fra den slik? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 min har ikke hatt noe problem iallefall Lenke til kommentar
T-MO Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Takker til deg Mrlee.NO for svar. Jeg har en MIST 500W og jeg har de samme "knittre" lydene som Simalarion. Fint og vite at det er normalt. Men jeg lurer på en annen ting angående min PSU. Den blir fryktelig varm når den har vært "i gang" en stund, jeg er ikke sikker på hvor varm den blir. Men når jeg tar på kabinettet "runt" PSU'n så er det veldig varmt der. Jeg har sjekket at viften virker, og det gjør den. Virker som at viften er OK. PSU'n "blåser" også ut ganske varm luft ut fra baksiden, men som sagt, kabinettet (og høyst sannsynlig selve PSU'n) blir nokså varm. Er dette normalt? Endret 13. juni 2006 av T-MO Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 nå har jeg bare 500w versjonen, men jeg kan ikke si at min blir så varm at det forplanter seg til kabinettet...men det kommer vel litt ann på kabinettet også...varmeleding o.s.v.. Lenke til kommentar
T-MO Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 OK Jeg har også 500 W versionen (med avtagbare kabler). Glemte og si at den gir riktig spenning, ifølge Asus Probe programmet som fulgte med hovedkortet. Og PCn fungerer fint. Mulig at det er designen på kabinettet da. Har ett LianLi Silenth Aluminium kabinett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 alu leder jo varme rimelig bra da.... og hvis PSU ligger rett oppi kantene... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Har også den knitrelyden, ikke noe farlig og ha fungert ypperlig i lang tid for meg. Om ting blir vamt så har jo ikke det noe å si så lenge sytemet er stabilt og alt det der, om psu ryker en gang så får du jo en ny på garantien Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har en 600w som har så mye stygge lyder når det står idle at jeg vurderer stikke bytte det hos Digital Impuls der jeg kjøpte det. Først kommer en svak knitrelyd som dere beskriver, så kommer en mer slurende lyd som en hører mye tydeligere. Ikke bra. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 På en mist? Kjøpt den der jeg også, er ikke veldig glad i å dra fra de lydene på feks jobb selv. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Ja, det er en MIST 600w. Endret 16. juni 2006 av Krapfoss Lenke til kommentar
T-MO Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 alu leder jo varme rimelig bra da.... og hvis PSU ligger rett oppi kantene... 6302384[/snapback] Om ting blir vamt så har jo ikke det noe å si så lenge sytemet er stabilt og alt det der, om psu ryker en gang så får du jo en ny på garantien 6314312[/snapback] Beklager sent svar. Men takk for tipsene. systemet fungere som det skal ja. Så det er nok kabinettet sin skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå