tjololo Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg har kjøpt meg en subwoofer og lurer på om noen kan anbefale en billig forsterker eller receiver til denne. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Skal du ha en passiv sub da? Eller har du den i kasse med forsterker? Lenke til kommentar
tjololo Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Skal du ha en passiv sub da?Eller har du den i kasse med forsterker? 6286964[/snapback] Skal bygge kasse til den. Men jeg trenger vel ikke å ha forsterker i selve kassen? Er det ikke nok med en forsterker/receiver? PS: Jeg har glemt og sagt at jeg skal bruke den i stua ikke i bil... Endret 11. juni 2006 av tjololo Lenke til kommentar
tjololo Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Vil denne her funke? Gjør ikke noe om jeg ikke får det beste er student og har ikke allverden av penger... Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Separat subforsterker er så godt som 100 % nødvendig om du ikke har en helt rå receiver som har en programbar kanal med lavnivå filter (?) Det du trenger til sub'n er, subwooferforsterker og en receiver med lavnivå utgang.. Ellers så må subforsterkeren ha høynivå inngang i tillegg Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 riktig det Equirinox sier. Hos Eltek tror jeg du vil finne noe som passer. Der selger de subforsterkere til hjemme bruk. Men du må huske på at da må du ha den i kassen sammen med subwooferen. Du kan eventuelt kjøpe en Monoblokk men er ikke helt sikker på hvordan man kobler det opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå