Evil-Duck Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg ny PC, På gamle datan min har jeg en Hyundai ImageQuest Q910. lurte på om denne skjermen vil holde mål til maskinen (delene står inpå brukeren min) . Har hørt historier om at CRT sjermer er grusome å spill på Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 dumpeli bumpeli Bump Lenke til kommentar
Philley Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har hørt historier om at CRT sjermer er grusome å spill på 6285695[/snapback] Jeg har samme skjerm som din bare i 17" og den er sykt digg og spille på Specsene dine er mer en nok gode for den skjermen. Mvh Benjamin Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg har akkurat lik, helt digg, hvis jeg ser bortifra den "skjelvinga" som har kommet nå i det siste (5-6 måneder siden ) Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Merk at CRT så og si alltid er bedre spillskjermer enn LCD. Ingen etterslep, og mulighet for mye høyere oppløsning. Greit at LCD er veldig inn for tiden, men det er også det hele om det er spilling du tenker å drive med på maskinen din.... Kjøper du mindre enn 20" LCD, så er du låst til en maksimal oppløsning på max 1280x1024 og det er ikke noe særlig om du har brukt penger på A64x2 og 7900GT. Jeg pleier å si at en 21" syncmaster CRT må vurderes før man kjøper skjerm for mer enn kr. 3500,-. Mvh. Endret 14. juni 2006 av masterboy Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Merk at CRT så og si alltid er bedre spillskjermer enn LCD. Ingen etterslep, og mulighet for mye høyere oppløsning. Greit at LCD er veldig inn for tiden, men det er også det hele om det er spilling du tenker å drive med på maskinen din.... Kjøper du mindre enn 20" LCD, så er du låst til en maksimal oppløsning på max 1280x1024 og det er ikke noe særlig om du har brukt penger på A64x2 og 7900GT. Jeg pleier å si at en 21" syncmaster CRT må vurderes før man kjøper skjerm for mer enn kr. 3500,-. Mvh. 6306156[/snapback] Er CRT bedre å spille på ..... da trenger jeg ikke å kjøpe ny skjerm da jeg takk for hjelpen Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Er CRT bedre å spille på ..... da trenger jeg ikke å kjøpe ny skjerm da jeg takk for hjelpen Hovedregelen tilsier det ja. Fordelen med CRT er i veffal 0 etterslep og mulighet høyere oppløsning enn LCD. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Blir selv aldri vant til å spille på LCD, derfor har jeg CRT til spilling. Har en slik Q910, men kvaliteten virker laber. Den første skjermen døde etter et halvt år, erstatningen lever enda, men bildet er blitt helt grumsete med årene. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Blir selv aldri vant til å spille på LCD, derfor har jeg CRT til spilling. Har en slik Q910, men kvaliteten virker laber. Den første skjermen døde etter et halvt år, erstatningen lever enda, men bildet er blitt helt grumsete med årene. 6310437[/snapback] Jeg har hatt denne skjermen siden 2002 ikke noe problem med den vertfall. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg har hatt denne skjermen siden 2002 ikke noe problem med den vertfall. 6313531[/snapback] Jo, det kanskje bare jeg som har vært uheldig. Har forøvrig en 21" Hyundai Imagequest F230 CRT-skjerm som funker fint etter halvannet års bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå