The 5 element Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Eg har ei side der eg har linka til nokre filmsnuttar som er tatt med mobiltelefonen. Når eg klikkar på linken så opnar dei seg i nettlesaren, men dei er ganske små. Det eg ønskjer er at dei skal opne ein Quicktime avspelar, slik som det gjer når dei ligg på harddisken og ein klikka på dei i utforskar. Då er det mogleg å forstørre bilete. Veit det blir dårlegare kvalitet, men det blir større. Då kan og dei som vil sjå filmane velje sjølv korleis dei vil ha det. Er ikkje flink i å lage heimeside og brukar Frontpage der eg sett inn bilete. Så det hadde vært fint om løysninga på dette hadde vært veldig enkel, og ikkje masse html kodar som skal plasserast i dokumentet. ”Etternamnet” på filene er 3gp, 3GPP Movie importer. Den eine filmen er ”feil vei”. Dvs at kamera vart halde sidelengs når ein filma, så eg skulle fått snudd det 90 grader med klokka. Er det mogleg å gjere dette? Endret 11. juni 2006 av The 5 element Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Den eine filme er ”feil vei”. Dvs at kamera vart halde sidelengs når ein filma, så eg skulle fått snudd det 90 grader med klokka. Er det mogleg å gjere dette? 6285552[/snapback] Mener jeg gjorde dette i Windows Movie Maker en gang, men tror ikke resultat ble så veldig bra, kanskje pga dårlig kamera, men du kan jo prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå