Gå til innhold

Problemer med FRAPS

Anbefalte innlegg

Hei, er ikke helt sikker på om dette er det rette forumet å poste i, men det har i alle fall noe med hardwaretilbehør til spill på PC.

Det har seg slik at jeg har et veldig rart problem med FRAPS. Hver gang jeg tar opp med Fraps, så blir filmklippene bare "half size" selv om jeg har satt på full size på instillingene på Fraps. Jeg har også prøvd med alle oppløsninger fra 800*600 til 1280*1024. Leste litt på Fraps' hjemmeside og der sto det at hvis en hadde oppløsninger over 1024*768, så ville Fraps automatisk ta opp i half size, men siden jeg har prøvd 1024*768 og lavere oppløsning, så er det vel ikke det som er problemet.

Så da lurer jeg på om noen har noen forslag til hva jeg kan gjøre/prøve.

Har forøvrig et nVidia 6800GT AGP med 84.21 driverne til nVidia.

Takker for all hjelp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fraps støtter opp til 1152x864 med "full-size".

Det du kan prøve på er å forandre både desktop skjermoppløsningen din til 1152x864 og også spillets oppløsning til 1152x864. Da vil du nok få "full-size" med Fraps.

Går ut i fra at du har en registrert versjon..

Lenke til kommentar
Fraps støtter opp til 1152x864 med "full-size".

Det du kan prøve på er å forandre både desktop skjermoppløsningen din til 1152x864 og også spillets oppløsning til 1152x864. Da vil du nok få "full-size" med Fraps.

Går ut i fra at du har en registrert versjon..

6286232[/snapback]

Har allerede prøvd det du sier her, men recorder fortsatt bare i half size. Har nå prøvd med både registrert og uregistrert versjon. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...