raufoss Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Heisann! Jeg har nettopp kjøpt meg dette kameraet. I tillegg kjøpte meg med en Twinmos MultiMedia 64 mb minnebrikke. Selve kameraet fungerer perfekt, men problemet oppstår når jeg prøver å starte kameraet etter å ha satt inn den ekstra minnebrikken. Da får følgende beskjed: Memory card requires formatting. Så trykker jeg continue, kameraet prøver tydeligvis å formatere, så får jeg samme meldingen om igjen. Den foreløpige konklusjonen min er at kameraet mitt ikke er kompatibelt med dette merket (Twinmos), man kan det være noe jeg har glemt? Noen som har hatt noen lignende problemer? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Står det noe i bruksanvisningen til kameraet om formatering? MLW Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Opplevde det samme problemet på en Kodak DC280 ,med 128 mb twinMOS kort. 64 mb fungerte greit Lenke til kommentar
raufoss Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Takk for svar! Har sjekket bruksanvisingen, står ingenting spesielt om formatering utenom det jeg har gjort. Uansett så fikk jeg svar fra MPX (det var herfra jeg kjøpte kameraet) angående dette. De beklaget dette og ga meg returnummer slik at jeg kunne returnere brikken, samtidig som de allerede nå har sendt en ny Kodak brikke uten at jeg trenger å betale noe mellomlegg (kodak brikken var en del dyrere)!. Dette var jo topp kundeservice! Så da ordnet det seg, får håpe det fungerer nå da. Lenke til kommentar
stev Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hadde det samme problemet med et gammelt DC210 plus. Har nå kjøpt det nye Kodak 4330 med secure digital minne fra Twinmos og det fungerer meget bra. Prøv å formatere først internminne, så minnebrikken etterpå. stev Lenke til kommentar
stev Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Ja, de har meget god service hos MPX, jeg har allerede et kamera til i bestilling fra Dem, nettopp pga. servicen! stev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå