TSP Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Hei! Finnes det noen tegneserier hvor hovedpersonene utvikler seg med årene? Altså at en tegneseriefigur så yngre ut i sitt tegneserieblad i 1995 og ser eldre ut nå i 2006 og hvor ting til og med skjer noenlunde kronologisk? Mener å ha hørt om en slik tegneserie, men husker ikke helt navnet på den. Så tenkte vi kunne nevne slike tegneserier her om det er noen. Endret 11. juni 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
3nity Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 joda i dragonball bøkene vokser alle personene Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 er da mange.. Dragonball og Naruto er 2 som jeg kommer på i forbifarten. Vet det er flere, men det er de jeg kommer på Lenke til kommentar
Amento Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Naruto? De vokser vel ikke no der? I hvertfall ikke fysisk... I Dragonball vokser personene ja Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Naruto? De vokser vel ikke no der? I hvertfall ikke fysisk...I Dragonball vokser personene ja 6287352[/snapback] Se episode 1, så ser du på siste episode, så ser du det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Doonesbury! Mer realistisk karakterutvikling har ikke jeg sett. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Fantomet. http://www.fantomet.no/ Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Naruto? De vokser vel ikke no der? I hvertfall ikke fysisk...I Dragonball vokser personene ja 6287352[/snapback] Etter fillersene og kakshigaiden har det gått 3 år, så da burde de ivertfall ha vokst Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Nå er problemet det at jeg ikke interesserer meg noe særlig for de japanske seriene, Fantomet interesserer meg ei heller ikke. Tenker meg noe mer i samme gata som "Donald", "Tommy og Tigern" og "Billy". Doonesbury har jeg dog ikke hørt om, får søke litt rundt på det og se om det interesserer. Endret 12. juni 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Amento Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ja tiden går i Naruto men personene forandrer seg likevel ikke sånn utseendemessig. Vel kanskje noen men det er få... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Sikkert en serie der ute der noen unger får tak i noe magisk og blir kjemper. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Forruten Donald har man jo www.userfriendly.org Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Mesteparten av Marvels tegneseriefigurer eldes, direkte kjenskap har jeg dog kun til X-men seriene og Spiderman (Edderkoppmannen hihi, arti navn ).. Marvel er generelt gode på å holde historiene kronologiske. Men Marvel har funnet på mye arti over årene også. Tidsreiser er fullstendig mulig, nesten obligatorisk, i Marvel universet. Men om dette går inn på det trådstarter mener med kronologisk, er jeg litt usikker på... Endret 12. juni 2006 av olefiver Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Major, baseball serie, der starter hovedpersonen som gutt (4-6år) og vokser for hver sesong av serien. Serien anbefales! Hajime No Ippo, handler om en gutt som blir mobbet/banket og som bestemmer seg for å starte boksing, han vokser fysisk å mentalt. Genial serie anbefalese! Lenke til kommentar
-Karina- Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 i lille sprint vokser jo lille sprint til kun sprint.. og av og til i perioder i tommy og tigern får vi se voksentommy. nemi vokser og har blitt eldre, pondus får eldre unger, ja til og med jokke har fått seg et barn... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hikaru No Go. Der du ser fra Hikaru møter Sai som lærer han å spille, til han når "målet" på slutten av serien. Det har gått noen år og både Hikaru og personene rundt han har vokst. Både i alder, i utseende og oppførsel. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Yokohama Kaidashi Kikou stemmer med beskrivelsen. Menneskene eldes, til og med planter vokser merkbart. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Tja, man har vel alltids Cerebus the Aardvark og Savage Dragon. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Pondus - Selv om det går ekstremt sakte. Påsan er 3 år eldre og Sneipen har blitt eldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå