Gå til innhold

Tegneserier hvor figurene vokser?

Anbefalte innlegg

Hei!

Finnes det noen tegneserier hvor hovedpersonene utvikler seg med årene? Altså at en tegneseriefigur så yngre ut i sitt tegneserieblad i 1995 og ser eldre ut nå i 2006 og hvor ting til og med skjer noenlunde kronologisk? Mener å ha hørt om en slik tegneserie, men husker ikke helt navnet på den.

Så tenkte vi kunne nevne slike tegneserier her om det er noen.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er problemet det at jeg ikke interesserer meg noe særlig for de japanske seriene, Fantomet interesserer meg ei heller ikke.

Tenker meg noe mer i samme gata som "Donald", "Tommy og Tigern" og "Billy".

Doonesbury har jeg dog ikke hørt om, får søke litt rundt på det og se om det interesserer.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Mesteparten av Marvels tegneseriefigurer eldes, direkte kjenskap har jeg dog kun til X-men seriene og Spiderman (Edderkoppmannen :woot: hihi, arti navn )..

Marvel er generelt gode på å holde historiene kronologiske. Men Marvel har funnet på mye arti over årene også. Tidsreiser er fullstendig mulig, nesten obligatorisk, i Marvel universet. Men om dette går inn på det trådstarter mener med kronologisk, er jeg litt usikker på...

Endret av olefiver
Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284

Major, baseball serie, der starter hovedpersonen som gutt (4-6år) og vokser for hver sesong av serien. Serien anbefales!

Hajime No Ippo, handler om en gutt som blir mobbet/banket og som bestemmer seg for å starte boksing, han vokser fysisk å mentalt. Genial serie anbefalese!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...