hemo Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Skal på ferie til Estland, og tenkte kanskje leigebilen ikkje kom til å vera utstyrt med bilnavigasjon. Fins det ei løysing som vil fungera i dei baltiske landa (frå Estland til Polen)? Eit produkt eg kan kjøpa med meg, før eg setter meg på flyet? Lenke til kommentar
W550I Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Skal på ferie til Estland, og tenkte kanskje leigebilen ikkje kom til å vera utstyrt med bilnavigasjon. Fins det ei løysing som vil fungera i dei baltiske landa (frå Estland til Polen)? Eit produkt eg kan kjøpa med meg, før eg setter meg på flyet? 6285373[/snapback] Jeg tror faktisk ikke det finnes GPS kart for øst-Europa enda.. eneste mulighet er nok vanlig atlas desverre.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Skal på ferie til Estland, og tenkte kanskje leigebilen ikkje kom til å vera utstyrt med bilnavigasjon. Fins det ei løysing som vil fungera i dei baltiske landa (frå Estland til Polen)? Eit produkt eg kan kjøpa med meg, før eg setter meg på flyet? 6285373[/snapback] Jeg tror faktisk ikke det finnes GPS kart for øst-Europa enda.. eneste mulighet er nok vanlig atlas desverre.. 6285999[/snapback] det finnes for Polen i hvert fall, dog er dette veldig begrenset. Du må nesten se de respektive produsentene for informasjon. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Den er grei! Dessuten trur eg ikkje det er så stor forskjeld på om vi køyrer "rett" eller riv ruskande feil, borti Tallinn-land... Alle stadar er vel ca. like øde, og like støvete? :-p Lenke til kommentar
IsBjorn Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Vet ikke om du har dratt på tur enda... Med OziExplorer kan du lage kart og kalibrere selv. Kanskje finnes det noen som allerede har gjort det... OziExplorer kan du bruke til vanlige GPS'er, PDA og PPC. http://64.71.184.220/ozice/features/features_ce.html Systemet har enorme muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå