............... Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 I denne artikkelen fra VG, forklarer treneren til Trinidad og Tobago hvordan de kunne stå imot Sverige. Et lite qoute - Men i fotball blir ikke alltid to pluss to fire. I fotball blir det ofte tre eller fem, sa han. hehe :!: noen som kan sånn mattematikk? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ja, slikt lærte eg i første klasse på grunnskolen... troddet det var vanlig pensum da eg? Vi hadde eksamen i slikt regning også. fikk bare 4+, men helt grei karakter. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Kanskje han regner med vektorer? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Et mål + et selvmål = 1-1! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ja, ingen skal kom å si at fotballspillere er atomfysikere, er derfor de er fotballspillere PS: I fare for at jeg nå blir lynsjet av fotballelskere og fotballspillere fraskriver jeg meg herved all ansvar som min andre halvdel kommer med. Det overstående utsagnet representerer derfor ikke mitt egentlige syn, fordi jeg anser ikke fotball som et spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 I denne artikkelen fra VG, forklarer treneren til Trinidad og Tobago hvordan de kunne stå imot Sverige. Et lite qoute - Men i fotball blir ikke alltid to pluss to fire. I fotball blir det ofte tre eller fem, sa han. hehe :!: noen som kan sånn mattematikk? 6285358[/snapback] ah det er en måte på å si at i fotball så kan så mye skje.... ikke morsomt Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Vi hadde eksamen i slikt regning også. fikk bare 4+, men helt grei karakter. 6285368[/snapback] Men ofte er det tre eller fem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå