lasse91 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Noen som kan hjelpe meg jeg får ikke til å tone inn og ut de forskjellige videoklippene i pinnacle studio 10. i windows movie maker var det veldig greit, for der var det bar å høyreklikke på det du ville tone inn og tone ut og velge det, men disse toningene eller myke ovegangene får jeg rett og slett ikke til i pinnacle noen som kan hjelpe??? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har du sett i Hjelp-fila? Sjå etter fade eller dissolve. Har null peiling på Studio sjølv, men kan du leggje på ein overgang på byrjinga/slutten av klipp som fader inn/ut? Har dei (overgangane) namn vil den kanskje heite cross fade eller cross dissolve. Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Har du sett i Hjelp-fila? Sjå etter fade eller dissolve. Har null peiling på Studio sjølv, men kan du leggje på ein overgang på byrjinga/slutten av klipp som fader inn/ut? Har dei (overgangane) namn vil den kanskje heite cross fade eller cross dissolve. 6289339[/snapback] Fikk det til tusen takk for hjelpa icanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå