iChristian Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) I alle år så har jeg brukt Outlook, og jeg var veldig fornøyd med det, og det var mitt store anker i forhold til å forbli hos Windows. Da jeg hørte om Evolution og fikk testet det litt så byttet jeg med en gang siden jeg opplever at dette er et minst like bra program. MEN det er en ting som irriterer meg veldig. Hvis man skriver en mail i outlook og trykker alt + s så sendes eposten. Dette skjer ikke i Evolution, hvordan kan man legge til denne snarveien? Edit: Oppdaget etter at jeg hadde skrevet denne da jeg lette litt mer at snarveien er ctrl + enter, men det er fortsatt veldig irriterende at snarveien ikke er alt + s, så jeg skulle gjerne hatt muligheten til å endre dette. Endret 11. juni 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Du vender deg nok fort til det. Etter et par dager med aktivt bruk, har du glemt den gamle snarveien. Goscinny Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 http://glasnost.beeznest.org/articles/113 betyr det at det er mulig å konfigurere snarveiene selv inne i programmet? (jfr note i linken) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Du vender deg nok fort til det. Etter et par dager med aktivt bruk, har du glemt den gamle snarveien. Goscinny 6289425[/snapback] Grunnen til at det er problematisk er det at jeg alltid har brukt Outlook, og fortsatt bruker det på jobben, der skriver jeg svint masse mail mot bare noen hjemme, så det er vanskelig å vende denne vanen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå