Straffa Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Saints Row kommer ut 29 August. Det betyr vel 1 September her i Europa. Link Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Såg dønn likt ut som GTA ved første øyekast,og eg har aldri hatt sansen for GTA spillene etter de kom i 3D,utrolig nok Men for all del, gi meg ein demo og eg skal dømme! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Såg dønn likt ut som GTA ved første øyekast,og eg har aldri hatt sansen for GTA spillene etter de kom i 3D,utrolig nok Men for all del, gi meg ein demo og eg skal dømme! 6285462[/snapback] Blir det i nærheten like bra som GTA serien så skal jeg ikke klage Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Nei selvfølgelig! Serien er bra den,men eg føler den er på godt vei til bli ein "milky way" SR ser jo ikkje så verst ut sånn reint teknisk sett heller syns eg. Litt OT,men det irritere meg ofte at med ein gang det kommer ett spill som inneholder mulighet for å kjøre bil,befinner seg i ein by og foregår i 3.pers så hører vi: z0mG!!11 Rævva kopi av r0xx0r GTA111 omg!! Drittspill ser jævlig ut ! Mulig noen spill fortjener den kommentaren,og det har vel blitt uungpelig at slike spill med ein gang semmenlikners GTA. :!: Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det eneste som virker interessant for min del er fysikken i spillet. Håper MS sender ut en demo i løpet av sommeren Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Ser litt nasty ut da Endret 11. juni 2006 av Mala Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Har sjekka noen filmer og det ser veldig GTA ut, men på den bra måten Filmer her Endret 11. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har sjekka noen filmer og det ser veldig GTA ut, men på den bra måten Filmer her 6285715[/snapback] Syns egentlig det ble litt for likt GTA.. Saint's Row ser jo i grunn ut til å bli selve definisjonen på ordet"GTA-klone". Eller minner det meg litt for mye om GTA: San Andreas, som i følge min mening er det verste spillet i serien so far. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Syns egentlig det ble litt for likt GTA.. Saint's Row ser jo i grunn ut til å bli selve definisjonen på ordet"GTA-klone". Eller minner det meg litt for mye om GTA: San Andreas, som i følge min mening er det verste spillet i serien so far. 6285729[/snapback] Jeg får aldri nok av GTA spill så lenge det er bra. Hvis dette måler seg opp mot GTA serien så blir jeg fornøyd. Spillet i seg selv ser veldig likt ut som GTA og nettopp derfor jeg gleder meg til dette her. Det er nok ikke noen kloning, de har nok gjort det på sin egen måte. Skulle det vise seg at det er omtrent det samme som GTA, er ikke det akkurat noe nedtur for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå