XanderX Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 søk litt på google og fant dett I keep getting kicked by PunkBuster for "Blocked O/S Privileges"? Please temporarily disable other security type programs you have running such as anti-virus, process guard, SDProtector, etc. to find out which of them is blocking PB's access to resources on your computer. You either need to run PB without the blocking program(s) or play on non-PB servers. Also make sure you run the game under an Administrator or equivalent account under Windows. If you do have access an admin account, you can right click on the application you want to run and select "Run As". This will allow you to give admin access to that program and should allow you to play with a limited user. I keep getting kicked by PunkBuster for "Insufficient O/S Privileges"? Download and run this file from any location, it will check for adware that stops you from being able to play on PB servers. The VX2 adware edits your user rights when it infects your computer, and many programs do not repair this when they remove it. http://www.greyknight17.com/spy/VX2Finder(126).exe Click the "Find VX2.betterinternet info" button to make sure that you don't have this adware. If there are no files listed, go on to the last step. If you find the adware files, (it is usually 3 random named dll files) Select all the files found. Press 'Delete These Files'. The program will delete all files but one that will be deleted on reboot. Allow program to reboot. Once Restarted: * Press 'Guardian.reg'. * Press 'User Agent'. * Press 'Restore Policy'. Clicking on "find vx2.BetterInternet info" again should show all fields blank. If you have no adware files, just click on the "Restore Policy" Button Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Øh...hehe...XanderX var før meg Endret 13. juni 2006 av zjulik Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Har lest det før... Virker ikke som om det er noen programmer som forårsaker dette (lukket alt som var) og denne VX2finder saken fant ingenting Her er forresten loggen fra Fixwareout: Fixwareout ver 1.003 Last edited 04/26/2006 Post this report in the forums please Reg Entries that were deleted ... Random Runs removed from HKLM ... PLEASE NOTE, There WILL be LEGIT FILES LISTED. IF YOU ARE UNSURE OF WHAT IT IS LEAVE THEM ALONE. Example ipsec6.exe is lagitamate »»»»» Search by size and names... C:\WINDOWS\SYSTEM32\FTP.EXE »»»»» Misc files »»»»» Checking for older varients covered by the Rem3 tool »»»»» Search five digit cs, dm and jb files This WILL/CAN also list Legit Files, Submit them at Virustotal Panda: Incident Status Location Spyware:Cookie/YieldManager Not disinfected C:\Documents and Settings\Torri\Cookies\[email protected][1].txt Spyware:Cookie/Hbmediapro Not disinfected C:\Documents and Settings\Torri\Cookies\[email protected][2].txt Spyware:Cookie/PointRoll Not disinfected C:\Documents and Settings\Torri\Cookies\[email protected][1].txt Spyware:Cookie/Atlas DMT Not disinfected C:\Documents and Settings\Torri\Cookies\torri@atdmt[2].txt Spyware:Cookie/Com.com Not disinfected C:\Documents and Settings\Torri\Cookies\torri@com[1].txt Spyware:Cookie/Mediaplex Not disinfected C:\Documents and Settings\Torri\Cookies\torri@mediaplex[2].txt Spyware:Cookie/Tradedoubler Not disinfected C:\Documents and Settings\Torri\Cookies\torri@tradedoubler[1].txt Spyware:Cookie/Tribalfusion Not disinfected C:\Documents and Settings\Torri\Cookies\torri@tribalfusion[1].txt Adware:Adware/DollarRevenue Not disinfected C:\RECYCLER\S-1-5-21-1957994488-1659004503-725345543-500\Dc1.exe Endret 13. juni 2006 av Hektor123 Lenke til kommentar
berxter Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Velvel; kjør ccleaner, evt tøm raskbøtta, så sier Panda at du er rein. Fixwareout synes dermed å ha tatt småbitene i registeret. Dersom du har samme problemet med bf2 fortsatt er jeg så godt som tom for forslag. Det finnes jo et par program som finner rootkits, men jeg har liten erfaring med den biten. Silent runners og f-secure blacklight rinner meg i hu; tviler dog sterkt på om det er noe i den gata. EDIT: Jeg ser at Silent Runners gir en logg som er lesbar for mennesker i de nyere versjonene, så det er kanskje verd å prøve... Bernt K Endret 13. juni 2006 av berxter Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Har nemmelig samme problem, tok og laget meg en ny bruker:P så gikk det en gang, men så fikk jeg samme mld igjen:@ Endret 14. juni 2006 av XanderX Lenke til kommentar
berxter Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det var noe småtteri her, men start din egen tråd, vær så snill.... Bare kopier HJTloggen til den nye tråden... Bernt K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå