stoffix Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 digitalt er digitalt, og hvis skjermingen er tilstrekkelig, og man ikke har kontakt problemer, så er det ingen forskjell i det hele tatt mot en slik kabel og en dyrere en. (merk, det var et punktum der) clas ohlson tror jeg ikke har så gode kontakter, og det er ikke sikkert de kablene er skjermet i det hele tatt, men det skal veldig mye til før det skal være nødvendig med skjerming, for slikt utstyr reagerer på raske endringer, ikke sakte endringer, som jeg personlig anntar at det mesta av støy er. selvsagt, legger man kabelen rett bak prosessoren, så blir det kanskje en annen sak... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Kan ivertfall prøve først med en billig, bare for å se om det funker. For det skal egentlig ikke gå ann å koble til pc til denne tv´en (50" Pioneer FDE ). Det er XDE versjonen som kan ha pc tilkoblet. Ville ikke betale så mye som ca. 5 000 mer bare for å få en DVI inngang... Hva er foresten forskjellen på DVI og VGA kabel? Da tenker jeg på specs, ikke utseende. Endret 11. juni 2006 av Slurt-is Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 vga er analog, mens dvi er digitalt, kort og godt. dvi og hdmi er også akkurat det samme, bare at hdmi støtter lyd også (men det betyr ikke at du får lyd ut av skjermkortet.) derfor man får adapter mellom dvi og hdmi Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Finnes det en adapter? Da kan jeg like så godt kjøpe det, for da kan jeg koble til alle andre pc´er i huset også Er det noen spesiell forskjell i pris? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 forskjell i pris mellom hva da? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 HDMI ledning og adapter. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 det vet jeg ikke, skal du bruke adapter, så må du jo ha en DVI ledning i tillegg, men jeg vet ikke hva som er billigst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå