Gå til innhold

HDMI i pc og TV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo et kjent faktum at Monster-kabler er overpriset forhold til hva man får, siden signalet er digitalt kan du like gjerne kjøpe noe fra Clas Ohlson.

6285454[/snapback]

Eh...? Er vel også kjent at en Monster leverer en god del bedre bilde eller lyd, men det krever jo at resten av utstyret er like bra som kabelen. ;)

Lenke til kommentar

altså, så lenge signalet er analog, så kan monster kabler ha noe for seg, men for digitale signaler, så er det ikke vits. det betyr ikke att clas ohlson er godt nok, for det er bare drit, og jeg ser for meg kontaktfeil som et hyppig problem, men et sted midt imellom er nok passelig..

Lenke til kommentar
Da må jeg ha en HDMI ledning med 2 hanner.

Vet noen om hvor man få kjøpt det? :p

EDIT: Eller vet noen om hvordan man finner ut om det er ut eller inn?

6285221[/snapback]

Det kreves hann kontakter i begge ender av HDMI kabelen, selv om det er inn eller ut.

Det pleier vel også å stå ved kontaken hvis den er inn eller ut.

Lenke til kommentar

Kvaliteten på pluggen og kor godt kabelen er skjerma er det forskjell på. Har du ein billig TV eller projektor vil kanskje ikkje ein dyrare være like tydeleg, men når utstyret er dyrt og i bra kvalitet kan du merke forskjell.

Er også mange fleire merker på markedet enn Monster som kan være dyrare eller billigare. Ein plass mellom Monster og Clas Ohlson er eit greit valg.

Om du har mulighet for å teste ein dyr kabel mot ein billig kabel er jo det det beste.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...