Gå til innhold

"IE-emulator" til FF i Ubuntu

Anbefalte innlegg

Jeg trenger muligheten til å fake at jeg bruker IE når jeg surfer på enkelte sider (Norsk-tipping.no) for å kunne logge meg på for å kunne spille online.

Jeg har muligheten til å logge meg på siden for å kunne endre kundeopplysninger og slikt i FF, men den vil ikke la meg gjøre noe mer (samme påloggingssystemet der, så litt merkelig, noen som har noe svar på det?)

Så det jeg gjerne skulle hatt er en IE-emulator-extencion til FF som ikke er avhengig av at jeg har IE innstallert.

Jeg kjører Ubuntu 6.06 og føler ikke så fryktelig for å prøve å bruke wine til å innstallere IE, jeg håpet liksom at jeg var kvitt det skrapet for godt.

Så om noen kunne hjelpe meg til å finne en slik emulator, eller enda bedre å løse hvordan jeg kan gjøre dette direkte i FF uten en slik emulator så hadde det vært strålende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan bruke opera, og "Identify as Internet Explorer"

6285761[/snapback]

Det blir jo egentlig det samme ja, men du kan jo prøve det. Vet. kan du prøve å finne en annen extension. Dersom firefox krasjer når du går inn på siden, er vel det en bug i ildreven, som burde rapporteres.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...