berxter Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hey hey - har noen lagt merke til denne? O4 - HKLM\..\Run: [MSN Messages] msnmessag.exe O4 - HKLM\..\RunServices: [MSN Messages] msnmessag.exe O4 - HKCU\..\Run: [MSN Messages] msnmessag.exe O4 - HKCU\..\RunServices: [MSN Messages] msnmessag.exe Kryss av for å fikse!! Sjekk så at prossessen ikke går (ctlr alt del) - hvis den gjør, avslutt den. Fjern den så fra Windows/system32. Mer: http://www.pandasoftware.com/virus_info/en...l&idvirus=69218 6286748[/snapback] Nei, dærsken! Jasså, slik er det altså å bli gammel Bernt K Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 oppdatering: Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 18:37:27, on 11.06.2006 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Programfiler\Sygate\SPF\smc.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Programfiler\Eset\nod32kui.exe C:\Programfiler\Fellesfiler\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe C:\Programfiler\D-Tools\daemon.exe C:\Programfiler\Winamp\winampa.exe C:\Documents and Settings\knut\Skrivebord\RefreshLock.exe C:\Programfiler\Razer\razerhid.exe C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe C:\programfiler\valve\steam\steam.exe C:\Programfiler\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe C:\Programfiler\Pulse\Pulse.exe C:\Programfiler\BMT MouseTracker\MouseTrack.exe C:\Programfiler\Logitech\Profiler\lwemon.exe C:\Programfiler\BitComet\BitComet.exe C:\Programfiler\DU Super Controler\DUSuperControler.exe C:\Programfiler\DU Super Controler\DUSuperControler.exe C:\Programfiler\ewido\security suite\ewidoctrl.exe C:\Programfiler\Eset\nod32krn.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Programfiler\Razer\razertra.exe C:\Programfiler\Razer\razerofa.exe C:\WINDOWS\System32\wbem\wmiapsrv.exe C:\Programfiler\Mozilla Firefox\firefox.exe C:\WINDOWS\explorer.exe C:\Documents and Settings\knut\Skrivebord\films\nytt\søppel\HijackThis.exe O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programfiler\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] "C:\ATI-CPanel\atiptaxx.exe" O4 - HKLM\..\Run: [smcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui O4 - HKLM\..\Run: [nod32kui] "C:\Programfiler\Eset\nod32kui.exe" /WAITSERVICE O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programfiler\Fellesfiler\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programfiler\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033 O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programfiler\Winamp\winampa.exe O4 - HKLM\..\Run: [RefreshLock] C:\Documents and Settings\knut\Skrivebord\RefreshLock.exe O4 - HKLM\..\Run: [razer] C:\Programfiler\Razer\razerhid.exe O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programfiler\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime -Delay O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe O4 - HKCU\..\Run: [steam] "c:\programfiler\valve\steam\steam.exe" -silent O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programfiler\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background O4 - HKCU\..\Run: [Pulse] C:\Programfiler\Pulse\Pulse.exe -splash O4 - HKCU\..\Run: [bMT] C:\Programfiler\BMT MouseTracker\MouseTrack.exe O4 - HKCU\..\Run: [start WingMan Profiler] "C:\Programfiler\Logitech\Profiler\lwemon.exe" /noui O4 - HKCU\..\Run: [bitComet] "C:\Programfiler\BitComet\BitComet.exe" O4 - Global Startup: DUSuperControler.lnk = C:\Programfiler\DU Super Controler\DUSuperControler.exe O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programfiler\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} (FilePlanet Download Control Class) - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_1_0_0_44.cab O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5co...b?1104854749656 O20 - Winlogon Notify: WRNotifier - WRLogonNTF.dll (file missing) O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programfiler\ewido\security suite\ewidoctrl.exe O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programfiler\ewido\security suite\ewidoguard.exe O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe O23 - Service: NOD32 Kernel Service (NOD32krn) - Eset - C:\Programfiler\Eset\nod32krn.exe O23 - Service: Sygate Personal Firewall Pro (SmcService) - Sygate Technologies, Inc. - C:\Programfiler\Sygate\SPF\smc.exe Det jeg har gjort nå er å bruke CCleaner, hijackthis (1000 ganger), ewido i safemode, killbox, spysweeper i safe mode, smitfraudfix i safe mode (fulgt siden), fulgt denne sia og sikkert gjort samme steg mange ganger og har sikkert glemt noe. Men utifra loggen, hvordan har PCen min det? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har du fremdeles det røde ikonet nede i "trayen" eller er den borte. Jeg har aldri brukt HJT så jeg kan ikke svare på det. Men hvis du er en "bruker" av Task Manager så vil du med tid og stunder kjenner igjen prosesser som er vanlig i systemet og de som ikker hører hjemme. Du vet ikke om det er noen prosesser som kjøres som du kanskje tror ikke hører hjemme der? Frankie Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 ingen ukjente ikoner ved klokka. Sjekka prosseser første gang idag på noen måneder (altså ingen bruker). Har en som heter "Backgroundownloader.exe" men tror det er blizzard sin. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er såvidt jeg tør borti denne, ettersom jeg overså msnmessag, men jeg ser ingenting gæernt. Hvordan "føles" maskina? Bernt K Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Det er såvidt jeg tør borti denne, ettersom jeg overså msnmessag, men jeg ser ingenting gæernt. Hvordan "føles" maskina? Bernt K 6287795[/snapback] synes den føltes normal ut med malware, whatever så ver ikke jeg . Men mekrer ikke noe ukjent aktivitet, alt funker bra, bra internett hastighet osv Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er såvidt jeg tør borti denne, ettersom jeg overså msnmessag, Ehm...den gikk oss alle hus forbi (flere innlegg fra meg også...). Jeg overså den fordi jeg aldri har sett den før, og fordi man er så vant til å finne de vanlige Messenger-prosessene i loggene at øynene bare dro forbi. Denne er godt kamuflert med lignende navn. Men nå vet vi om den og tar den fort neste gang. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Du kan forresten krysse av for fiks av denne: O20 - Winlogon Notify: WRNotifier - WRLogonNTF.dll (file missing) Tilhører SpySweeper, som du kanskje ikke lenger har inne? Ellers forutsetter jeg at denne err noe du selv har lagt inn? O4 - HKCU\..\Run: [bMT] C:\Programfiler\BMT MouseTracker\MouseTrack.exe Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Du kan forresten krysse av for fiks av denne:O20 - Winlogon Notify: WRNotifier - WRLogonNTF.dll (file missing) Tilhører SpySweeper, som du kanskje ikke lenger har inne? Ellers forutsetter jeg at denne err noe du selv har lagt inn? O4 - HKCU\..\Run: [bMT] C:\Programfiler\BMT MouseTracker\MouseTrack.exe 6289640[/snapback] avvinstalerte spy sweeper . og mousetracker holder følge på hvor mye je gbruker musa Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Da har jeg ingen flere anmerkninger Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Da har jeg ingen flere anmerkninger 6291143[/snapback] woohoo TUsen hjertelig takk . Vet hvor jeg skal komme neste gang Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Med fornuft og beskyttelse blir det kanskje en stund til? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Med fornuft og beskyttelse blir det kanskje en stund til? 6291471[/snapback] joa, dumt å finne serials til spill man har "mista" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå