Gå til innhold

Msi 845 PE lover bra

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er jo det jeg mener ,du monterer i prosessorn og glemmer hele vifta/ribba som er med,men for å få den kjølern din til å passe må du sannsyneligvis fjerne den sorte ramma som står på hk dette ser du når du får kortet og er en enkel sak å gjøre

Lenke til kommentar

Altså Divxdude den Intel ribba er IKKE festet til hovedkortet, det må du gjøre selv. Det du må gjøre er å fjerne den sorte plast saken, noe som er enkelt og tar ett minutt ellerno :smile:

i845PE chipset vil få ett kort liv blandt entusiastene iallefall. Granite Bay dual channel DDR vil raskt ta over.

Lenke til kommentar

når er det dual channel ram kommer ut? Jeg har hørt fra enkelte at man kan kjøre dagens ddr ram på disse systemene. Stemmer dette? ddr400 kan man bruke i dual systemer. Det eneste man trenger er å kjøpe seg et nytt hk, som maks koster 2000,- No big deal!

[ Denne Melding var redigert av: Divxdude på 2002-10-12 15:13 ]

Lenke til kommentar

Men til det kommer, kan vi sålenge kose oss med det nye kortet fra msi. Se hva den er god for! Håper jeg klarer å klokke høyt! Hvordan er det med reklasmasjon disse dager? Hvis du leverer inn et produkt, har du vel krav på et annet produkt til tilsvarende pris? og hvis reperasjonen tar mer enn 1 uke har du krav på et produkt i mellom tiden?? Beklager at jeg tok dette inn her, men vi er jo godt i gang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...