AdiBajas Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 http://www.rage3d.com Ligger en link og en artikkel til noen dell drivere der...(ikke offisielle ATI drivere enda så vidt jeg har forstått) Hadde de fleste problemer som er beskrevet i de fleste forum med Radeon 9700 - *poff* borte! :smile: [ Denne Melding var redigert av: AdiBajas på 2002-10-10 20:37 ] Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hvordan får jeg lastet ned filene når jeg ikke eier en Dell maskin? De spør etter en service tag... Funker det altså? Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hvordan får jeg lastet ned filene når jeg ikke eier en Dell maskin? De spør etter en service tag... Funker det altså? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Pakk opp driverne, gå inn på device manager, update driver, og velg cx42354.inf (eller noe sånt). det funker ikke å installere med .exe filen. Forøvrig funker driverne flott, men jeg har ikke kjørt benchmarks. Lenke til kommentar
AdiBajas Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 driverne funker fint hos meg også.. (har ikke dell maskin) Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Ja her også! Glimmers! Alt er som det skal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå