Staalkontroll Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Lurer på hvordan dette går.... Må si jeg ikke har helt den gode følelsen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Greit nok at filmen var ok underholdning, men å lage serie ut av det virker meningsløst. Det blir som å se filmen i mange episoder med én uke mellom hver episode. Vi får bare vente å se. http://www.imdb.com/title/tt0758713/ Endret 11. juni 2006 av KGB- Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 det er den filmen der begge er leige mordere, og tilslutt får hverandre som target? Men som TV serie? neppe. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 tja, tror nesten dette passer bedre som en serie jeg, de finner ut at de er begge leiemordere i episode en og i resten av sereien jobber de sammen, eller at de i løpet av hele serien ikke vet om værandre. serier har blitt bygget på mye mindre Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Huffda...filmen var utrolig nedtur, tvserien blir sikkert enda verre. Tror jeg skal styre unna! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 spørsmålet er vel om det blir brad pit og angelina jolie som spiller rollene, eller om det blir noen helt andre folk. ellers så likte jeg filmen godt, og tror dette kan bli bra dersom de ikke slurver med å lage serien. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Trur det kan bli bra jeg, spørs litt åssen de legger opp historien. Skjønner ikke hva folk har i mot filmen, synes den var bra jeg. Morsom og underholdende. Er jo det den er laget for. Greier ikke helt å se for meg Brad og Angi i en tv-serie.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 film stjerner som ikke er avdanka spiller ikke i serier, de dukker bare på som gueststars Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) De har sikkert masse nye plots som i en agent-serie, tror ikke de lager en serie KUN basert på filmen, du. En serie om 2 agenter som er gift kan faktisk bli ganske grei. Kan like godt være avsluttende episoder hver gang, som i Miami Vice f.eks. Der fungerer jo "2 buddy cops"-tingen godt. Ser det mere som en spinoff-serie. Endret 11. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 det ER jo allerde en serie med samme navnet... http://www.imdb.com/title/tt0115277/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 kanskje filmen tjente nok til at du skal gjennlive serien med nye skuepillere Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Nja, den serien hadde ikke samme utgangspunkt som filmen, etter hva jeg forstod/husker. Men det er jo fullt mulig at de skal forene den gamle serien og filmen på en eller annen måte, de er jo såpass like at det kunne være en mulighet. Skjønt i hollywood klarer de vel å sannsynliggjøre "alt"... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Akkurat det vi trengte, en Tv-serie basert på en b-film! yay Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Vi får satse på at serien blir bedre enn filmen, da. Kommer den til Norge også? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Filmen var jo en "chickflick", så hvorfor skal serien bli noe bedre? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Filmen var jo en "chickflick", så hvorfor skal serien bli noe bedre? 6289465[/snapback] Hva gjør en film, som hovedsakelig omhandler skyting, eksplosjoner og Angelina Jolie i en S&M-uniform, til en chickflick? Personlig syns jeg filmen var en av 2005s dårligste, men ble noe trukket opp av to av verdens mest sexy og sjarmerende skuespillere styrte skuta. Tror aldri en TV-serie basert på samme tynne historien vil klare å fenge i mer en tre episoder, uavhengig av hvem som spiller. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Med de rette skribentene kunne det bli en morsom affære. Som nevnt over, gode serier er blitt lagd av mindre. Ble underholdt av filmen. Var ikke noe A-ha opplevelse, men det var det heller aldri meningen å være. Det skulle være en småmorsom actionfilm uten særlig dybde, noe den klarte helt fint. Var fin underholdning. Enkelte filmer lages ikke for å være dyptgående og emosjonelle, men for å ha lett underholdning som tilbehør til popcorn. Forvent aldri for mye av slike filmer så blir man ikke skuffet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg gledet meg til filmen på grunn av serien. Den var bra den gang. Den nye serien kan bli konge den også, så lenge de finner de riktige skuespillerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå