Gå til innhold

Mr. and Mrs. Smith blir tv-serie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har sikkert masse nye plots som i en agent-serie, tror ikke de lager en serie KUN basert på filmen, du. En serie om 2 agenter som er gift kan faktisk bli ganske grei. Kan like godt være avsluttende episoder hver gang, som i Miami Vice f.eks. Der fungerer jo "2 buddy cops"-tingen godt. Ser det mere som en spinoff-serie.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Nja, den serien hadde ikke samme utgangspunkt som filmen, etter hva jeg forstod/husker. Men det er jo fullt mulig at de skal forene den gamle serien og filmen på en eller annen måte, de er jo såpass like at det kunne være en mulighet. Skjønt i hollywood klarer de vel å sannsynliggjøre "alt"...

Lenke til kommentar
Filmen var jo en "chickflick", så hvorfor skal serien bli noe bedre?

6289465[/snapback]

Hva gjør en film, som hovedsakelig omhandler skyting, eksplosjoner og Angelina Jolie i en S&M-uniform, til en chickflick? Personlig syns jeg filmen var en av 2005s dårligste, men ble noe trukket opp av to av verdens mest sexy og sjarmerende skuespillere styrte skuta. Tror aldri en TV-serie basert på samme tynne historien vil klare å fenge i mer en tre episoder, uavhengig av hvem som spiller.

Lenke til kommentar

Med de rette skribentene kunne det bli en morsom affære. Som nevnt over, gode serier er blitt lagd av mindre.

Ble underholdt av filmen. Var ikke noe A-ha opplevelse, men det var det heller aldri meningen å være. Det skulle være en småmorsom actionfilm uten særlig dybde, noe den klarte helt fint. Var fin underholdning. Enkelte filmer lages ikke for å være dyptgående og emosjonelle, men for å ha lett underholdning som tilbehør til popcorn. Forvent aldri for mye av slike filmer så blir man ikke skuffet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg gledet meg til filmen på grunn av serien. Den var bra den gang. Den nye serien kan bli konge den også, så lenge de finner de riktige skuespillerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...