Abnorm Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Ønsker meg noen kurs, men hvor kan jeg ta dem? (dette gjelder østfold området) Ønskede kurs: Førstehjelp / Livredning Brannslukker kurs Ranskurs Planen er å få jobb som Vekter. Introduksjonskurs og Vekterkurs som er kravet for å begynne som vekter begynner i September, men tiden frem ditt ønsker jeg å bruke fornuftig. Jeg ønsker nå å ta disse kursene som er nevnt over, i håp om å stå sterkere ved en søkned. Som vekter, vil jeg trenge mer enn klasse B? (førekort) Og hva annet er fint å ha på CV'n. Endret 11. juni 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
nifty Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ønsker meg noen kurs, men hvor kan jeg ta dem? (dette gjelder østfold området) Ønskede kurs: Førstehjelp / Livredning Brannslukker kurs Ranskurs Planen er å få jobb som Vekter. Introduksjonskurs og Vekterkurs som er kravet for å begynne som vekter begynner i September, men tiden frem ditt ønsker jeg å bruke fornuftig. Jeg ønsker nå å ta disse kursene som er nevnt over, i håp om å stå sterkere ved en søkned. Som vekter, vil jeg trenge mer enn klasse B? (førekort) Og hva annet er fint å ha på CV'n. 6284727[/snapback] En ting som er fint å ha på CV'n er plettfri vandel Ranskurs ?` Spør Toska og gjengen ... _nifty_ Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Ranskurs ?` Spør Toska og gjengen... Tror egentlig ranskurset ligger i Vekterkurset... Endret 11. juni 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg tok et vekterkurs hos SES(Hafslund) i 2001... Det innebar alt det du nevnte + at ja, man må ha plettfri vandel og politi-attest for å bli sikkerhetsklarert som vekter! Trenger ikke lappen for å få vekter-jobb(men spørs jo som hvordan vekter du vil ha jobb som da(mobilt, pengetransport, bom-vakt, svinn-kontroll, o.l.)! Kanskje gjort om litt siden 2001 da.... Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Kontakt Røde Kors hvis du vil ha førstehjelpskurs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg slukket brann og gjennopplivet dukker på vekterkurs så jeg skjønner ikke hvorfor du skal ta det utenom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå