Zafar Iqbal Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Har nylig opprette et firma og lurte på om det er noe som vet om noen bra regnskaps program. Har hørt at daTax er dårlig noen som har andre bra forslag. Det jeg trenger er en kundedatabase, fakturerings muligheter og litt regnskap har det meste i Excel så selve regnskaps delen er ikke så nøye. Forslag til hva jeg kan gjøre. Linker til andre løsninger acsess?? Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Regnskap i Excel høres ut som en løsning som ligningsmyndighetene blir begeistret for Visma bør ha en løsning som du kunne bruke http://www.vismaservices.no/ Yoda Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Er ikke det programmet dos basert da??? Lenke til kommentar
cooltech Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei! Visma er kanskje i dyreste laget? Styr for all del unna Mamut og deres Enterprise løsning. Kanskje du finner løsningen din i et enkelt program fra http://www.Royal.no Lenke til kommentar
durabit Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg har også startet eget selskap nylig. Jeg bruker Datax Totaløkonomi Standard og er så langt fornøyd. Ikke vanskelig å bruke. Fakturering og oversikt over kunder går bra. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 oki men har hørt at man må kjøpe oppdateringer av Mammut vært år på det der?? Stemmer det? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 21:24, skrev Zafar Iqbal:oki men har hørt at man må kjøpe oppdateringer av Mammut vært år på det der??Stemmer det? Du kan velge å ha serviceavtale eller ikke. Men for å få årlige programoppdateringer betinger det nok at du har en serviceavtale. Jeg har valgt å ha en serviceavtale. Det koster ca. 1.400,- eks. moms. Jeg har ikke fått brukt programmet så mye men hvis programmet bidrar til at jeg blir mer effektiv og får bedre tid til inntjening syns jeg ikke det er en ublu pris i året. Tjenes fort inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå